Siemens furnisce 22 treni di metro à Bangkok

Siemens furnisce 22 treni di metro à Bangkok: Bangkok Mass Transportation Systems Public Services Company, Siemens è u fabricatore di veiculi di trasportu publicu per l'acquistu di 22 veiculi di metro di quattru vitture Bozankaya Hà fattu un ordine per u so cunsorziu.
Siemens assumerà ancu u serviziu è u mantenimentu di i veiculi per 16 anni. treni, BozankayaSerà pruduttu in a fabbrica di Ankara. In u scopu di u prugettu, Siemens hà da realizà a gestione di u prughjettu, u sviluppu, a custruzzione è i prucessi di cumissioni, è ancu i sistemi di bogie, propulsione è frenu è sistemi ausiliari. Mentre chì i primi treni di metro sò previsti per esse furniti in 2018, u prugettu hè previstu per esse cumpletu l'annu dopu. I treni correranu nantu à u sistema BTS (Skytrain) esistente è linee supplementari di a Linea Verde.
U CEO di Siemens Transportation, Jochen Eickholt, hà dettu in a so dichjarazione nantu à u sughjettu: "Avemu avutu una cooperazione riescita cù BTSC per parechji anni. Cuntinuemu a nostra storia di successu in Bangkok cù novi treni. "Prevemu chì i treni d'alta capacità apposta furnenu trasportu per più di un milione di passageri à ghjornu", disse.
Bangkok, a capitale di Tailanda, hè cunsideratu unu di i centri ecunomichi più impurtanti in tutta a regione Asia-Pacificu. A Regione Metropolitana di Bangkok, induve campanu circa 20 milioni di persone, hè cunsiderata u centru di u paese. A pupulazione di a regione hè in constante crescita, è u Bancu Mundiale stima chì à a mità di u 21u seculu, circa 60 per centu di a pupulazione di u paese vive in o intornu à Bangkok. Questu significa chì 10 milioni di persone di più si stallanu in a regione chè oghje. L'amministrazione di Bangkok affronta u difficiule compitu di assicurà un trasportu sicuru per i residenti di a cità. Per superà queste difficultà, i pianificatori di cità è di trasportu anu preparatu un pianu di sviluppu in u 1994. Stu pianu hà sviluppatu u Pianu di Sviluppu di u Trasportu Pùblicu di Bangkok, chì include più di una decina di novi linee di metro è di ferrovia leggera. Grazie à u pianu preparatu, hè destinatu à aumentà a rata di usu di u sistema di trasportu publicu, chì hè di 40 per centu oghje, à u 2021 per centu per u 60. Stu scopu ambiziosu richiede una espansione ordinata di i sistemi ferroviari di trasportu publicu di a cità.
U Dipartimentu di Trasportu di Siemens hà cuncepitu è ​​implementatu i primi trè sistemi di trasportu publicu di alta capacità chì permettenu à u sistema da esse stabilitu in Bangkok per esse allargatu in i prossimi anni. U sistema di treni elevati BTS (Bangkok Mass Transit System) Skytrain di 1999 km di lunghezza, cumandatu da Siemens in 23, hà riesciutu à riduce assai l'usu di l'automobile cum'è u primu sistema di trasportu rapidu di a metropole tailandese. U sistema hè statu allargatu dopu da 13 km. I dui prughjetti in corso estenderanu u sistema per altri 32 km; Unu di sti prughjetti aghjunghje 7 stazioni è 13 km versu u sudu di a Linea Sukhumvit, è l'altru aumenterà a linea di u sistema ferroviariu à 16 km in totale cù 19 stazioni è 68 km estensione versu u nordu di a Linea Sukhumvit. U prughjettu di allargà a linea miridiunali trà Bearing è Samut Prakan hè previstu per esse cumpletu à a fine di u 2018. L'estensione nordu trà Mo Chit è Khu Khot hè destinata à cumincià à operare da 2020.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*