U vagone di merci naziunale hè diventatu una fonte di orgogliu

U vagone di merci naziunale hè diventatu una fonte di orgogliu: u guvernatore di Sivas Davut Gül hà dichjaratu chì u vagone di merci naziunale chì deve esse pruduttu da TÜDEMSAŞ hè una fonte d'orgogliu per u paese.
Sicondu una dichjarazione scritta da TÜDEMSAŞ, u guvernatore Gül hà visitatu l'istituzione è hà ricevutu infurmazioni nantu à u travagliu da u direttore generale di TÜDEMSAŞ, Yıldıray Koçarslan, è altri ufficiali. Dichjarà chì TÜDEMSAŞ hè una di l'istituzioni locomotive di Sivas, Gül hà dettu: "Cumu pudemu piglià TÜDEMSAŞ un passu più avanti, cumu pudemu purtà più à l'ecunumia di Sivas, cumu pò a cità prufittà di più da TÜDEMSAŞ? Ci metteremu è travaglià annantu à questu ". usatu e frasi.
Rimarchendu chì TÜDEMSAŞ hè una urganizazione chì cuntribuisce à l'ecunumia naziunale oghje è in u futuru, cum'è in u passatu, Gül hà dichjaratu chì a preparazione completa di l'istituzione per i scopi 2023 hè un guadagnu impurtante sia per Sivas sia per u paese.
"U nostru vagone di merci naziunale hè a nostra fonte di orgogliu"
Spieghendu chì TÜDEMSAŞ hè una istituzione chì pò cumpete, pò leghje u mondu è a Turchia, è si prepara per i bisogni di u mondu, Gül hà dettu:
"Spergu, cù l'apertura di a 2a Zona Industriale Organizzata, TÜDEMSAŞ ferà cuntributi serii à u nostru paese è à Sivas fendu l'avanzata desiderata, postu chì assignemu spaziu à investitori chì facenu affari cù TÜDEMSAŞ è operanu cum'è sub-industria. U Carru Naziunale di Carga, chì hè in u scopu di u Prughjettu di u Trenu Naziunale, hè unu di i nostri prughjetti naziunali, un carru chì a so pruduzzione principia quì. A più impurtante, u vagone, chì pò esse cumpetitu in u mondu utilizendu l'ultime tecnulugia, cuncepitu da noi, pruduciutu da noi è sviluppatu da noi, hè diventatu a nostra fonte di orgogliu ".
"Ugemu di aumentà u numeru di l'impiegati à 5 mila"
U direttore generale di TÜDEMSAŞ, Yıldıray Koçarslan, hà datu infurmazioni nantu à e novi spazii d'impieghi purtati à a cità, u vagone naziunale di merci è i vagoni speciali sviluppati di novu da a cumpagnia.
Indicà chì TÜDEMSAŞ hè una istituzione impurtante per l'ecunumia di Sivas, Koçarslan hà dettu: "U nostru primu scopu hè di truvà 2018 mila persone chì travaglianu in u settore ferroviariu in 5, cumprese i nostri subcontraenti. Avemu circa 500 impiegati, inseme cù l'imprese chì facenu affari cun noi in Sivas, simu à u numeru di 2 à u mumentu. Avemu bisognu di aumentà stu numeru à 400 in dui anni ". hà fattu a so valutazione.
Koçarslan hà datu l'infurmazioni à u guvernatore Gül mustrannulu intornu à a fabbrica.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*