Ministru Aslan, Finiremu u Prughjettu Ferroviario BTK à a fine di questu annu

Ministru Aslan, Finiremu u Prughjettu Ferroviario BTK à a fine di questu annu: u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan hà scontru cù i membri di u partitu in a so cità nativa Kars. Dichjarà chì i travaglii per u Prughjettu di u Canale Istanbul cuntinueghjanu, Aslan hà ancu esaminatu u situ di custruzzione di a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars.
U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan hà dettu chì implementaranu u Prughjettu di u Canale Istanbul dopu à u Tunnel di Marmaray, Eurasia, u terzu ponte è u ponte di u golfu. Aslan, chì hà ancu esaminatu u situ di custruzzione di a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars, hà dettu chì u presidente Erdogan è u primu ministru Yıldırım anu seguitu ancu u prugettu da vicinu.
Arslan hà indirizzatu i citadini davanti à a Presidenza Provinciale di u Partitu AK, induve hè ghjuntu in u scopu di a so visita à Kars.
Dichjarà chì u 65u Guvernu serà un esecutivu è un guvernu chì alza a barra per a Turchia, Arslan hà dichjaratu chì daranu un missaghju più forte di unità, sulidarità è fratellanza da Kars à Turchia, chì hè stata data per mille anni. Arslan continuò:
"Che u mo Signore ùn dà l'uppurtunità à e putenzi stranieri, à quelli chì volenu chì u nostru paese interferisca, à quelli chì ùn volenu micca u successu di u nostru paese. Spergu ch'elli ùn danu micca l'uppurtunità à quelli chì ùn ponu attruverà a pace è u successu di stu paese à i so peoni. Morimu ogni ghjornu. Diu li benedica. Sò e nostre forze di sicurezza, i nostri suldati è i nostri guardiani, chì si battenu disperatamente per trasmette l'eredità chì ereditatu da i so antenati à i so nipoti. Cum'è ùn anu micca datu sta terra à nimu dapoi mille anni, dicenu: "Ùn l'avemu micca da sempre", è ci sò quelli chì beie u sorbettu di u martiriu nantu à sta strada.
Vulendu a misericordia di Diu à i martiri è cundolenze à e so famiglie, Arslan hà ancu desideratu una pronta ricuperazione à i veterani è i suldati feriti. Arslan hà dettu: "Semu grati à elli per a prutezzione di stu paese. Vi simu ancu grati per ùn avè micca permessu à Recep Tayyip Erdoğan è à a so squadra di inchinà a testa per 14 anni pruteggendu è pruteggendu stu paese. disse.
OPERE DI LINEA FERROVIARIA BAKU-TIFLIS-KARS
Dopu, Arslan hà visitatu u distrittu di Arpaçay è hà salutatu i citadini è cena cù l'impiegati in u situ di custruzzione di a linea Baku-Tbilisi-Kars Railway (BTK).
Esaminendu i travaglii di u ponte nantu à a linea ferroviaria, Arslan hà ricevutu infurmazioni da i funzionari di a cumpagnia di u cuntrattu.
Parlendu à i ghjurnalisti dopu à l'investigazioni, Arslan hà dichjaratu chì u Prughjettu Ferroviario Baku-Tbilisi-Kars, chì hè di grande impurtanza per a regione è u paese, hè seguitu da u presidente Erdoğan è u Primu Ministru Yıldırım.
Dichjarà chì u prugettu hè destinatu à esse finitu à a fine di l'annu, Arslan hà dettu:
"Stu prughjettu, chì u nostru paese è a pruvincia aspetta, hè assai impurtante per noi. U nostru scopu hè di avè finitu à a fine di questu annu. Eramu quì per intervene s'ellu ci hè un prublema per apre u funziunamentu di furmà è per piglià misure per una suluzione. Stu prughjettu hè indispensabile per a regione è assai impurtante per u nostru paese. Hè un prughjettu chì rivitalizzarà a Strada di a Seta, cunnetta l'Asia Centrale à l'Europa è attirà u cummerciu in a nostra regione. Spergu chì questi prughjetti trasformeranu Kars, Ardahan è Iğdır da esse e pruvince chì aspettanu chì a fruntiera in u Caucasu diventerà i capitali di u cummerciu di fruntiera.
BENVENUTA VISUALE À KAĞIZMAN
U Ministru Arslan si trasfirìu dopu à Kağızman, induve hè natu è cresciutu. Arslan hè statu salutatu cù bandieri turchi, accumpagnati da tamburini è zurna à l'entrata di u distrittu, è un "sacrificiu di gratitùdine" hè statu sacrificatu.
Affrontendu i so cumpatrioti da a piattaforma stallata in a piazza di u distrittu, Arslan hà dettu chì hà intrapresu un novu compitu per serve a so cità nativa è u paese.
Arslan a déclaré qu'il avait reçu les prières et le grand soutien de ses compatriotes lorsqu'il fut nommé au ministère, et dit :
"Alzaremu a barra chì avemu alzatu finu à avà. Ùn avete micca dubbitu chì i nostri servizii ùn saranu micca limitati à Marmaray, tunnel Eurasia, terzu ponte, ponte di u golfu. Speremu, mettemu u Prughjettu Kanal Istanbul à u serviziu di u nostru populu, chì u mondu vede cun invidia è in quale u vostru fratellu hè una parte. Dicerete fieru: "Iè, u nostru zitellu hà assai travagliu in Kanal Istanbul, cum'è in Marmaray è u tunnel di Eurasia".
BIGIA A MANU DI BABBU
Dopu avè visitatu u Kağızman District Governorate and Municipality, Arslan andò à a casa di u babbu è basgiò a manu di u so babbu Süleyman Arslan.
Babbu Arslan, chì era emutivu durante a visita, basgiò à u so figliolu Ahmet Arslan è disse in lacrime: "Quantu sì felice di serve u vostru statu è a nazione".
Dopu, u Ministru Arslan andò à u Cimiteru di Kağızman è pricava à a tomba di a so defunta mamma Lalizar Arslan.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*