Passu criticu per l'aeroportu di Rize-Artvin

Un passu criticu per l'Aeroportu Rize-Artvin: A decisione di u Cunsigliu Superiore di Pianificazione (YPK) hè stata emessa per l'Aeroportu Rize-Artvin, u terzu in u mondu, u sicondu aeroportu di Turchia, per esse custruitu nantu à u mare cù u metudu di riempimentu.
L'Aeroportu di Rize-Artvin, per quale u studiu di fattibilità hè statu firmatu u 12 di maghju di u 2014, serà custruitu da piglià l'Aeroportu Ordu-Giresun cum'è mudellu è 2,5 volte più di riempimentu serà utilizatu da questu aeroportu. Ancu s'ellu hè un aeroportu da esse custruitu nantu à u mare, avarà e stesse dimensioni è caratteristiche cum'è l'aeroporti terrestri. A dimensione di a pista di l'aeroportu, chì hè stata cuncepita cù riferimentu à l'aviò di tipu Boeing 737-800 per l'atterrissimu è i decogli, hè prevista per esse 45 metri di larghezza è 3 chilometri di lunghezza. Cù u so edifiziu terminale è altre strutture di superstruttura, l'aeroportu serà capaci di serve 2 milioni di passageri annu.
UNA PISTA DI 3 KILOMETRI SARÀ COSTRUITA
L'area prevista per a custruzzione di l'aeroportu in Yeşilköy è a costa di Pazar, chì si trova à circa 34 chilometri da u centru di Rize, à circa 105 chilometri da u centru di Trabzon è à circa 75 chilometri da a fruntiera Artvin, hè à circa 30 metri di prufundità. U portu, chì serà stabilitu à 120 chilometri da Artvin, averà una pista di 3 chilometri, una strada di taxi di 250 metri, una piazza è un edifici di terminal.
I travaglii di sondaghju di terra è di acquisizione di carte batimetriche sò stati finiti per l'aeroportu, induve a decisione YPK hè stata presa in quantu à l'applicazione fatta à u Ministeru di u Sviluppu è una riunione d'informazione publica hè stata tenuta in quantu à u Rapportu di Valutazione è Impattu Ambientale (EIA). A sezione protettiva di tipu di frangiflutti è a preparazione finale di u prughjettu di l'infrastruttura è i studii di u Pianu di Zonificazione sò iniziati.
Per chì u prugettu sia inclusu in u prugramma d'investimentu 2016, a Presidenza di u Trasportu, l'Affari Marittimi è a Comunicazione hà prupostu un prughjettu tutale di 600 milioni di lire, cumprese 150 milioni di lire per l'infrastruttura è 750 milioni di lire per a custruzzione di superstruttura. Dopu à esse inclusu in u prugramma d'investimentu 2016, i sforzi cuntinueghjanu à mantene l'offerta di l'infrastruttura.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*