U terzu ponte hè prontu u 26 d'Aostu

U terzu ponte hè prontu u 26 d'aostu: u travagliu hà acceleratu nantu à e strade di cunnessione di u Yavuz Sultan Selim Bridge, unu di i prughjetti più impurtanti in a storia di a Republica, chì culliga i cuntinenti europei è asiatichi. Hè sicuru chì u ponte serà apertu cù e so strade di cunnessione u 26 d'Aostu.
U 3u Ponte di u Bosforu, custruitu in Istanbul in u scopu di u Prughjettu di l'Autostrada di u Marmara di u Nordu, chì serà u ponte più largu di u mondu quandu hè finitu, avarà un totale di 2 corsie, 10 di e quali sò ferrovie.
Grazie à u Ponte Yavuz Sultan Selim, chì hà da alleviare u trafficu in una grande misura, a perdita annuale di 3 miliardi di lire derivante da a perdita di carburante è di travagliu per via di a sovraccarica nantu à u primu è u sicondu ponti serà eliminata.
U ponte sopra a sezione Odayeri-Paşaköy di 3 chilometri, cù un costu d'investimentu di 120 miliardi di dollari, serà u primu in quantu à avè u sistema di transitu ferroviariu nantu à u listessu ponte.
U ponte, cù una larghezza di 59 metri è una altezza di a torre di 322 metri, batterà un record in questu sensu, cù un span di 408 metri è una lunghezza tutale di 2 metri, è cù questa funzione, guadagnà u titulu di "U ponte di sospensione più longu di u mondu cù un sistema ferroviariu".
APRIRE U 26 AGOSTO
Alleviendu a carica di u trafficu di transitu in Istanbul, assicurendu u passaghju di u transitu risparmiendu tempu cù una strada cuntrullata in accessu, altu standard, ininterrotta, sicura è còmoda senza entre in u trafficu urbanu di i veiculi, riducendu a congestione in u trafficu urbanu di Istanbul assicurendu l'integrazione cù l'altri. modi di trasportu, evitendu u trafficu pesante Hè previstu per eliminà a contaminazione di l'aria è i prublemi ambientali causati da
U ponte hè previstu per esse apertu u 120 d'aostu, cù l'autostrada di 26 chilometri è e strade di cunnessione. Ùn ci hè micca prublema per mette u prugettu in serviziu in questa data.
L'offerta per e sezioni Kurtköy-Akyazı di 169 chilometri di lunghezza è Kınalı-Odayeri di 88 chilometri, chì sò a continuazione di u Prughjettu di l'Autostrada di Marmara di u Nordu, sò state cuncluse è i consorzi vincitori sò stati annunziati.
E spese di e strade da esse custruite in u quadru di u mudellu di custruzzione-operate-trasferimentu seranu sopr'à l'imprese chì anu da fà u travagliu.
I PROCEDIMENTI DI CASTING ASFALTU À U PONTE sò stati finiti
U casting di l'asfaltu hè statu finitu nantu à u ponte, induve i travaglii di superstruttura anu ghjuntu à a tappa finale.
In questu cuntestu, prima di tuttu, e superfici di u ponte d'acciaio sò stati sabbiati. Immediatamente dopu, a superficia di u ponte d'acciaio hè stata prutetta da a corrosione cù pittura è materiali d'insulazione.
Dopu à a capa d'isolamentu, u travagliu di l'asfaltu hè statu realizatu in duie tappe cù l'asfaltu di mastic è di petra. L'asfalti di mastice è di petra in u span principale è dopu in i span posteriori sò stati fabbricati in alta qualità è a so stallazione hè stata cumpletata. U bitume naturali chjamatu TLA hè stata utilizata in a mistura di asfaltu masticu.
Un totale di 11 mila 500 tunnillati di asfaltu sò stati posti in u span principale è u span posteriore. I travaglii di asfaltu sò stati realizati in turni di ghjornu è di notte cù una squadra di circa 150 persone.
I travaglii d'insulazione è di asfaltu sò stati finiti in menu di 2 mesi.
ERA INSTALLATA IN L'ASSEMBLEA DI I CAPPELLI TORRI DI U PONTE.
L'assemblea di i tappi di a torre di u ponte, chì u cuncepimentu di cuncepimentu hè statu fattu da l'ingegneru strutturale Michel Virlogeux, chjamatu "maestru di ponte francese", è a cumpagnia svizzera Ti Engineering, hà ancu cuminciatu.
Dopu l'assemblea, i tappi di a torre seranu alzati à circa 300 metri cù l'aiutu di gru è rimpiazzati. Cusì, i torri di u ponte di 322 metri piglianu a so forma finale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*