Custruiremu un sistema ferroviariu in Uganda

Custruiremu un sistema ferroviariu in Uganda: u presidente Recep Tayyip Erdoğan hà fattu un discorsu per a terza volta in un ghjornu durante a so visita in Uganda durante i so cuntatti in Africa. Rispondendu à l'affari, Erdoğan hà dichjaratu chì l'imprendituri turchi ponu travaglià nantu à i sistemi ferroviari è i sistemi di metro in Uganda.
U presidente Recep Tayyip Erdoğan hà parlatu in u foru cummerciale in parte di a so visita in Uganda.
Nutendu chì piglianu passi per stabilisce a cooperazione economica trà l'Uganda è a Turchia, Erdoğan hà dettu: "L'imprenditori turchi ponu travaglià in Uganda. L'Uganda ùn hè micca toccu à i sistemi ferroviari. U listessu cù i sistemi di metro. Pudemu piglià passi in questi spazii ". disse.
Eccu i tituli di e dichjarazioni di Erdogan:
Supportu i scopi ecunomichi di l'Uganda. Avemu sperienze da sparte cù l'Uganda. Sustemu l'ughjettu di l'Uganda di ghjunghje à a pusizione media per u 2020. Turchia hè u sicondu paese in più rapida crescita trà i paesi OCDE. Avemu avutu un debitu à u FMI, avà ùn duvemu micca un centesimu. Avemu implementatu prughjetti enormi. L'imprendituri turchi ponu travaglià in Uganda.
L'Uganda ùn hè micca toccu à i sistemi ferroviari. U listessu cù i sistemi di metro. Pudemu piglià passi in questi spazii. Ùn vedemu micca l'Uganda cum'è un paese ordinariu.
A pupulazione di Turchia è Uganda hè 117 milioni in totale. Ma malgradu sta grande populazione, u cummerciu trà i dui paesi hè di 28 milioni. Dunque, avemu bisognu di migliurà u nostru voluminu cummerciale in questu sensu.
Ùn vedemu micca l'Uganda trà i paesi ordinali in l'Africa orientale.
L'imprenditori più riesciuti di u nostru mondu sò quì oghje.
I dazi doganali elevati trà l'Uganda è a Turchia duveranu esse ridotti mutualmente.
Se pudemu implementà e regulazioni chì facilità l'investituri turchi chì anu interessatu in Uganda, averemu risultati rapidi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*