U novu nome di u Ponte di u Bosforu hè u 15 di lugliu di u Ponte di i Martiri

U novu nome di u Ponte di u Bosforu hè u 15 di lugliu u Ponte di i Martiri : Chì serà u novu nome di u Ponte di u Bosforu ? Mentre a quistione era una questione di curiosità, a dichjarazione prevista hè vinuta da u Primu Ministru Yıldırım. Primu ministru; "Hè statu decisu di cambià u nome di u Ponte di u Bòsforu, chì era u primu mira di i colpi di statu è induve i nostri citadini sò stati martirizzati, à u "Ponte di i Martiri di u 15 di lugliu". disse.
In una dichjarazione dopu à a riunione di u Cunsigliu di i Ministri, u Primu Ministru Binali Yıldırım, in quantu à a cima di u presidente Erdoğan cù i dirigenti, hà dettu: "In particulare à cortu termini, una mudificazione custituziunale à piccula scala pò esse fatta per consensu per eliminà e cunsequenze negative. di u bloccu di u sistema. Avemu da travaglià inseme per preparà l'infrastruttura per questu. In ogni casu, avemu vistu chì ci hè un cunsensu nantu à a preparazione di a custituzione completamente nova cù a participazione di tutti i partiti, è avemu decisu di cuntinuà u prucessu chì hè statu principiatu prima nantu à questu tema. usatu e frasi.
"A Gendarmeria è a Guardia Costiera seranu cunnessi cù u Ministeru di l'Interior"
Esprimendu chì anu discututu è risoltu i prublemi riguardanti u novu decretu lege in a riunione d'oghje, u Primu Ministru Yıldırım hà dettu: "In cunsiquenza, u Cumandante Generale di a Gendarmeria è u Cumandamentu di a Guardia Costiera seranu cumplettamente subordinati à u Ministeru di l'Interior. U decretu pertinente serà publicatu. disse.
"U Ponte di u Bosforu hè statu rinominatu u Ponte di i Martiri di u 15 di lugliu"
Primu Ministru Yıldırım: "A creazione di monumenti di i martiri in Istanbul è Ankara hè una altra materia chì avemu decisu in u Cunsigliu di i Ministri d'oghje. Hè statu ancu decisu di cambià u nome di u Ponte di u Bosforu, chì era u primu mira di i putchisti è induve i nostri citadini sò stati martirizzati, à u "15 Luglio Ponte Martiri".
U Calendariu di l'Emendamenti Custituziunali hà cuminciatu à curriri.
In quantu à fà una mudificazione custituziunale à piccula scala, u primu ministru Yıldırım hà dettu: "U calendariu hà iniziatu da avà. Ùn ci hè micca una maturità futura per questa attività ". hà fattu una dichjarazione.
"Quelli chì tentanu stu travagliu saranu rispunsevuli davanti à a lege"
"Si sente cum'è quelli chì provanu à fà stu travagliu unu per unu". Yıldırım hà dettu: "Tutti si raportanu. À a fine, quellu chì hè quì, quellu chì ùn hè micca, tutti seranu purtati davanti à a lege è saranu rispunsevuli ". disse.
Riunione di u Cunsigliu Supremu Militare
U Primu Ministru Yıldırım hà ancu nutatu ciò chì segue in quantu à a riunione di u Cunsigliu Supremu Militare:
"Serà tenutu ghjovi in ​​Çankaya, à u Primu Ministeru, è questu hè u primu. Comu sapete, u capu di YAŞ hè u Primu Ministru è compiemu tuttu u nostru travagliu in un ghjornu. In altre parolle, ùn ci hè micca bisognu di un studiu di trè ghjorni, è u sicondu ghjornu, presenteremu e decisioni à u nostru presidente per appruvazioni ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*