Lugliu 15 Piazza Democrazia serà integrata in u Prughjettu Tramway in Izmir

A piazza di a demucrazia di u 15 di lugliu serà integrata in u Prughjettu di Tramway in İzmir: u sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir, Aziz Kocaoğlu, hà dumandatu chì a nova piazza da esse creata versu u mare davanti à u Liceu Professionale Industriale Mithatpaşa è a Moschea Hamidiye sia chjamata "Piazza di a Democrazia 15 di Lugliu". . Sta pruposta di u presidente serà presentata à u Parlamentu.
In u scopu di u prughjettu di Izmir Deniz, a municipalità metropolitana di Izmir, chì si prepara à creà una nova piazza chì si integrerà cù a costa, descrive l'area induve u Liceu Professionale Industriale Mithatpaşa, chì hè d'impurtanza storica, hè situatu cum'è "speciale". zona di prughjettu ", s'appronta à creà una nova piazza chì si integrerà cù a costa. Si prepara à chjamà sta zona di metru quadru "Piazza demucrazia 42 di lugliu". U nome da esse datu à a dumanda di u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, deve esse purtatu à l'agenda à a prima riunione di l'Assemblea.
L'autorità metropolitane, chì anu dichjaratu chì a custruzzione di u passaghju di l'autostrada, chì hè stata cuminciata per assicurà l'accessu pedestriale ininterrottu in a piazza, serà finita in i primi mesi di u 2017, si preparanu à offre per a custruzzione di a nova piazza. Nuvembre.
L'impegnu di Izmir à a demucrazia
A zona, chì hè cunsiderata cum'è l'unicu attraversu adattatu chì riuniscerà a ghjente cù a costa ininterrottamente longu à a costa di Mustafa Kemal, lunga 6 chilometri, guadagnà un aspettu completamente diversu cù u sottuterramentu di a strada. Cù l'arrangiamentu quadratu chì hè previstu per esse chjamatu "Piazza di a demucrazia di u 15 di lugliu", 42 000 m2 di spaziu apertu è 1200 m. di costa seranu messi à u serviziu di i citadini cù u so disignu mudernu.
Nutendu chì mentre a piazza era stata cuncepita, a cura hè stata presa per assicurà chì e linee strutturali è di cuncepimentu di e piante sò state inspirate da i movimenti naturali di u mare è creanu armunia è equilibriu in l'altru, i funzionari di a Municipalità Metropolitana di Izmir anu dettu: "L'altru criteriu hè proporzione. In l'area, l'elementi verdi è duru è acqua sò stati trattati in una certa proporzione. Questa proporzione hè stata ancu sustinuta da l'uggetti plastichi, u mobili urbanu è e suluzioni d'erbe. Sta piazza mostrarà un sensu di unità è ritmu chì riunisce tutte e persone. A statua chì si ferà in a zona avarà un significatu chì esprime a credenza di İzmir è u so populu in a demucrazia ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*