Kabataş 20 Milla Firme à u Prughjettu Martı

Kabataş 20 Mille Firme à u Prughjettu Seagull: "Per IMM"Kabataş Per u prughjettu di u centru di trasferimentu cunnisciutu cum'è u "Prughjettu Martı", hè statu annunziatu chì era previstu per esse chjusu u 28 di lugliu, ma resterà apertu per un'altra settimana per via di manifestazioni di demucrazia. Kabataş I citadini anu fattu una dichjarazione di stampa in i so pilastri. Riaghjendu à l'imposizione di u prugettu senza l'opinione di u publicu, i citadini invitanu l'autorità à truvà una suluzione raziunale. A l'ora di l'annunziu, una dichjarazione hè ghjunta da a Municipalità Metropolitana di Istanbul. IMM hà dichjaratu chì l'infurmazioni è i visuali di u prughjettu utilizatu in a campagna realizata da i citadini ùn anu micca fundatu.
u marcuri u 27 di lugliu Kabataş E seguenti dichjarazioni sò state fatte in a dichjarazione fatta nantu à u so molo: "E firme chì avemu cullatu in faccia à sta tavula eranu 20 mila, è l'avemu trasmessa à a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) u venneri scorsu. Un gran numaru di signature hè statu ancu cullatu in Internet. U populu di l'Isule, u populu di Setüstü, Kabataş a ghjente di Istanbul KabataşÙn vole micca un prughjettu chì trasformerà a Turchia in un desertu di cimentu. Invitemu IMM à rispettà e nostre richieste cù 20 mila firme.
Ùn veste micca a cità in u caosu di u trafficu
"IMM hà annunziatu chì hà rinviatu a data di chjusura di u molo per 1 settimana. Li felicitemu, vedemu ch'elli sò nantu à a strada bona. Venite, ùn annegate micca a cità in u caosu di u trafficu in questu calore d'estate, in questu ambiente caòticu di u paese.
"Durante circa duie settimane, avete dimustratu à a ghjente di Istanbul quantu hè u trasportu gratuitu, KabataşÙn creanu micca una crisa di trasportu in , ùn fate micca in un desertu di cimentu. In a vostra dichjarazione oghje, avete dettu chì l'imaghjini chì avemu micca riflette a verità. Avemu ricevutu queste immagini da u situ web di l'IMM, da u prughjettu di l'architettu Hakan Kıran chì avete accunsentutu. Sì avete un altru prughjettu, sparte cù a trasparenza, i bordi di prutezzione è u publicu, è finu à quì KabataşÙn mette micca in bocca per spegnellu ".
U sustegnu di u comunicatu di stampa cù a so firma CHP Istanbul Deputy Selina Özuzun Doğan hà parlatu di u prugettu. Doğan hà sottolineatu chì u prugettu pianificatu ùn deve esse cunsideratu indipindentamente di prughjetti cum'è Haydarpaşa, Galataport è Kanal Istanbul, è hà dichjaratu chì stanu prova à migliurà i spazii verdi è u mare d'Istanbul cumpienduli di cimentu. Dichjarà chì sustenerà prughjetti raziunali chì facilità u trafficu umanu è u trafficu di i veiculi, Doğan hà dettu: "Tuttavia, sti prughjetti venenu sempre davanti à noi cum'è prughjetti di affittu. Di sicuru, hè pussibule di custruisce stu locu micca in una manera chì u paralizarà per trè anni, ma à pocu à pocu, cù a mente cumuna, pigliendu l'opinioni di a ghjente, causannu menu danni à a natura è in cunfurmità cù a storia storica. struttura. Inoltre, mentre chì a demucrazia guarda in e piazze ogni notte ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*