A chjusura di e ferrovie messicane da l'attivisti affetta negativamente u mercatu domesticu di l'acciaio

A chjusura di e ferrovie messicane da l'attivisti affetta negativamente u mercatu di l'azzaru lucale: Sicondu l'infurmazioni in i media, i membri è i sustenitori di l'Unione Messicana di i Maestri (CNTE), chì anu fattu greva per prutestà a riforma di l'educazione presentata da u presidente messicano Enrique Peña Nieto. , Ferroviari messicana chjusu, pruvucannu azzaru lucale Hè negativu affetta i pruduttori è altre unità industriale.
L'Associazione Mexicana di l'Acciaio (CANACERO) hà annunziatu chì a chjusura di e ferrovie da l'attivisti hà affettatu seriamente parechje strutture. Spieghendu ch'elli pensanu à ciò chì ponu fà, Canacero hà dichjaratu chì l'impattu di l'incidentu in quistione serà enormu.
L'operatore ferroviariu Kansas City Southern Mexico (KCSM), chì ùn pudia riceve i cuntenituri per via di a chjusa di a ferrovia da l'attivisti, hà dumandatu aiutu da u guvernu. KCSM hà annunziatu chì u pruduttore messicanu di l'acciaio AHMSA, KIA Motors, ArcelorMittal México, Honda, Mazda, Ternium, General Motors è Grupo Villacero sò stati ancu affettati negativamente da l'incidentu.
Sicondu u ghjurnale mexicanu Reforma, i prufessori anu bluccatu a ferrovia in 7 punti diffirenti in u statu di Michoacán.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*