Ankara Metropolitan Immovables serà trasferitu à TCDD

Proprietà immubiliarii appartenenti à a municipalità metropolitana di Ankara seranu trasferite à TCDD: In u scopu di u prugettu di espansione e linee di treni 2 esistenti trà a stazione ferroviaria di Ankara è a stazione di Kayaş à 4 linee, i beni immobili appartenenti à a municipalità metropolitana di Ankara situate nantu à a strada ferroviaria saranu esse trasferitu à TCDD.
Sicondu a dichjarazione scritta fatta da a Municipalità Metropolitana, a lettera presidenziale nantu à u sughjettu hè stata discussa in a riunione di u cunsigliu tenuta sottu a presidenza di u Sindaco di a Municipalità Metropolitana Melih Gökçek.
In a lettera presidenziale chì stipula u trasferimentu di un totale di 2 mila 4 metri quadrati di zona chì appartene à a Municipalità Metropolitana, situata in diverse parti di a nova strada ferroviaria, in cunfurmità cù l'articulu 4 di a Legge di Espropriazione, in u scopu di u prugettu. di aumentà e linee 165 esistenti trà a Stazione Ferroviaria di Ankara è a Stazione di Kayaş à 30, da esse realizatu da TCDD. Hè stata dumandata chì una decisione sia presa per autorizà u Cumitatu di a Municipalità Metropolitana di trasfirià e zone in questione à TCDD.
A decisione d'autorizà u Cumitatu Municipale à trasfiriri l'area di a municipalità metropolitana à TCDD hè stata presa à l'unanimità.
À a Reunione di l'Assemblea, a pruposta di riparà l'Edificiu Centrale di l'Unione di Cummercianti è Artigiani di Ankara da a Municipalità Metropolitana hè stata accettata à l'unanimità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*