A linea di u sistema ferroviariu Gar-Tekkeköy apre u 16 d'Aostu

A linea di u sistema ferroviariu Gar-Tekkeköy serà aperta u 16 d'Aostu: u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Samsun, Yusuf Ziya Yılmaz, hà dettu chì dui grandi prughjetti impurtanti per Samsun seranu messi in serviziu u 16 d'Aostu, l'anniversariu di a fundazione di u Partitu AK.
U sindaco Yusuf Ziya Yılmaz hà dettu: "Cumu a municipalità metropolitana di Samsun, simu sempre à u travagliu. "Semu l'investimenti chì avemu fattu in a nostra cità durante u ghjornu, è di notte andemu à e piazze per vigilà a demucrazia", ​​disse.
Dichjarà chì a custruzzione di u sistema ferroviariu cuntinueghja rapidamente, Yılmaz hà dettu: "U nostru prughjettu di u sistema ferroviariu trà Gar è Tekkeköy hè di 14 chilometri. Ne compiemu 4 chilometri. Averemu un cuponu apertu in i ghjorni à vene. Custruemu una sala polivalente per mille persone. Aperremu ancu quella sala in serviziu. "Cuntinuemu e nostre azzioni destinate à u serviziu, a produzzione è a continuazione di a vita, tenendu duie grandi aperture una dopu à l'altru u 16 d'Aostu, l'anniversariu di a fundazione di u nostru partitu", disse.
Spieghendu chì a Municipalità Metropolitana di Samsun hà implementatu parechji prughjetti per rende i lochi storichi dispunibuli per l'usu, u sindaco Yılmaz hà dettu: "Cum'è a Municipalità Metropolitana, avemu rianimatu parechji lochi storichi. Panorama 1919 Museum hè statu stabilitu cum'è un documentu storicu chì discriva u prucessu di tutte e civilisazioni stabilitu in Anatolia dapoi a Battaglia di Manzikert in 1071, è più ricenti, u prucessu chì porta à a creazione di a nostra ghjovana repubblica. Quì, mustraremu cinevisioni cù quasi 50 proiezioni per cuntà à i visitori ciò chì hè accadutu durante a Guerra di l'Indipendenza in modu impressiunanti è per fà campà, per dì cusì. Quelli chì visitanu u museu anu literalmente sperienze quelli ghjorni. U spiritu di a Guerra di l'Indipendenza serà impostu à i visitori. Avemu pensatu à apre u nostru museu in i ghjorni à vene. Avemu ancu vultatu u storicu Sheikh Sadi Lodge in Samsun, induve i primi piani di a Guerra di l'Indipendenza sò stati preparati, in un museu. Apriremu stu locu cum'è u Museu Kuva-yi Milliye. Questu è parechji prughjetti simili sò esse cumpletati unu per unu. "Cuntinuemu u nostru travagliu finu à chì Samsun ghjunghje à i so scopi".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*