I cummercianti di Tram finiscinu, i cummercianti di Yenişehir affundanu

I cummercianti di Tram finiscinu, i cummercianti di Yenişehir affundanu: In i Quartieri di Izmit, Yahya Kaptan, Yenişehir è Mehmet Ali Pasha, per via di i travaglii di tram in corso, per dì cusì "i cummercianti pienghjenu sangue"
I cummercianti di i Quartieri Yenişehir è Mehmet Ali Paşa stanu sperimentendu u prucessu più dulurosu di i travaglii di tramvia chì sò in corso da un pezzu in Izmit. I cummercianti, chì speravanu un aumentu di a so attività cù l'arrivu di u Ramadan, ma ùn anu pussutu truvà ciò ch'elli aspettavanu, quasi si ribellavanu perchè ùn puderanu micca fà affari in u distrittu di Yenişehir è in u Boulevard Mustafa Kemal, chì si estende longu u distrittu di Mehmet Ali Pasha. . In l'imaghjini nantu à a strada, hè statu vistu chì ci sò conversazioni in a lingua di i cummercianti, cum'è questu hè a Siria.
NIMU HA SPERIMENTU STESSU SENTIMENTU IN IZMIT
Faik Haliloğlu, chì gestisce una tenda di tè in Mustafa Kemal Boulevard, hà dettu: "Semu in polvera è fumu. Avemu stati devastati per 3-4 mesi. Nè u cliente vene nè a ghjente pò respira un suspiru di sollievu. Avà ùn anu micca pagatu l'imprenditore, si dice chì i travaglii quì si sò firmati per 20 ghjorni. Nimu hà sperimentatu a prova chì avemu passatu in questu Izmit. Sì sti travaglii cuntinueghjanu cusì, avemu amichi di cummercianti chì chjuderanu e so persiane.

Quandu a strada diventa una zona strappata da a guerra, i nuvuli di polvera chì si sparghjenu intornu disturbanu a ghjente
ÙN PUDEmu MANCU ALLU À U BALCONE
U ritiratu Kemal Öztürk, residente in Yenişehir Mahallesi, hà dettu: "A causa di a polvera è u fumu, ùn pudemu micca esce è pusà nantu à u nostru balcone in l'estiu. Ùn pudemu mancu appiccà a lavanderia. Ùn pudemu micca entre in a nostra casa. Avà, ste strade seranu scavate di novu perchè ci sò fughe. Facenu affari sicondu i so capi, apre è chjude. Dicemu abbastanza hè abbastanza ", si ribellò.

In u distrettu di Yenişehir, u direttore di a tenda di tè Faik Haliloğlu è i residenti di u quartieru Kemal Öztürk, Erdoğan Eryiğit è Bayram Yılmaz anu chjamatu l'autorità municipali, dicendu chì i travaglii di u tram sò stati arruvinati da elli.
U MUNICIPALE AIUTA I CUMMERCI, A MUNICIPALI hè BUENA
Yasin Esmez, pruprietariu di Esmez Buffet situatu in Mustafa Kemal Boulevard, hà dettu: "Avemu soffrendu assai per 3 mesi per via di queste attività. In u risultatu di u travagliu micca pianificatu è inconsciente, sta strada hè ghjunta à sta situazione. Normalmente, questa era una strada assai trafficata, ma sti travaglii anu purtatu a nostra attività à un fermu. Nisuna ghjente di ghjornu, nimu di notte. Qui di notte si fa bughju. A ghjente hà paura di esce da a so casa. Ci hè ancu qualchì rumore chì a cumuna dà soldi à i cummercianti è li aiuta. Ma ùn ci hè micca un tali aiutu. Quì, ogni ghjornu, sia e linee di l'electricità sò tagliate, sia i tubi di gas naturale, sia l'internet espludenu, simu assai vittime.
Ùn pudemu micca sperienze a MOBILITÀ DI RAMADAN
Yunus Doğanay, pruprietariu di Dostlar Bread Bakery, unu di i cummercianti di strada, hà dettu: "A causa di l'impattu di u trafficu di i veiculi, a nostra attività hè calata à a mità. Semu in l'industria alimentaria quì. Vendimu pani. Ma per via di i travaglii nantu à a strada, ùn hè micca pussibule di passà per u nuvulu di polvera. Ci hè difficiule di priservà i nostri prudutti. Cum'è una panetteria, ùn pudemu micca sperimentà u muvimentu chì avemu sperimentatu durante u Ramadan stu Ramadan ".
Amparate à stu sonu
Cihan Alpaslan, chì hè u venditore di una cumpagnia di tubi in a strada, hà persu assai travagliu per via di u tram. Alpaslan hà dettu: "U sabbatu sò i soli ghjorni chì facemu affari. Pruvanu di vene à scavà davanti à a mo buttrega u sabbatu, ùn l’aghju micca lasciatu. Per 3-4 mesi, sta strada hà cuminciatu à affundà in tali cummercianti. Dapoi 3-4 mesi ùn hè ghjuntu nisun ufficiale di a cumuna è ci hà dumandatu, chì fate, fate u vostru travagliu, affondate o avete finitu ? Ch'elli sentenu sta voce ", disse.

Cihan Alpaslan, chì hè u venditore di una sucietà di tubi in u distrettu di Yenişehir, è i so impiegati anu dichjaratu chì a so attività hè stata fermata.
Ùn pudemu micca pagà u persunale
Cuntinuendu u so discorsu cù rabbia, Cihan Alpaslan hà dettu: "Tutti avemu malatu da a polvera è a terra. I clienti ùn venenu micca. E nostre vendite sò calate di più di a mità. In a riunione cù l'autorità municipali è a cumpagnia, ci anu dettu 3 mesi, ma hè statu 4 mesi è ùn ci hè micca megliurà. A ghjente si batte quì per u so pane è burro. Ùn hè normale chì una tale strada sia chjusa per tantu tempu. Ùn pudemu micca pagà i salarii à u persunale ", disse.
VENU À TAX IMMEDIATAMENTE
Dopu, Alpaslan hà dettu: "Ùn pudemu mancu piglià i nostri prudutti per via di a terra polverosa quì. Aspittemu in forma di scatula chjusa. Ancu s'è avemu pulitu a nostra buttrega ogni ghjornu, dopu à 1 ora, ogni polvera hè mischju cù a terra. Finimu quì. Nimu pensa à noi. I funzionari municipali chì ùn vedenu micca u statu di sta strada, quelli ufficiali chì ignoranu a nostra situazione, piglianu immediatamente i so soldi quandu si tratta di tasse, chì pensanu à a nostra situazione ", disse.
CHI COPRE I MIO DANNI ?
Un pruprietariu di un rivenditore Ganyan, chì ùn vulia micca esse chjamatu, hà dettu: "A nostra attività hè cascata sottu à a mità. Nisuna entrata di vittura. Aghju passatu a chjusura di a strada, ogni ghjornu o l'electricità o l'internet hè tagliatu. Eru senza internet per ghjorni in 3 mesi. A mo attività avanza per l'internet è l'electricità. Quanti ghjorni era a mo buttrega chjusa? Quale hà da pagà per a mo perdita? Un travagliu inconsciente hè fattu. Ùn pudemu truvà nimu per parlà di i nostri prublemi ", disse.

U trafficu di i veiculi hè parzialmente furnitu per a parte Yahya Kaptan di l'opere di tram. Hè sketchy, mentri ci sò piste di tram in certi strade, alcune strade sò cuparti di polvera.
UN DRAG hè DWED AVANTI
Emrah Bağı, u pruprietariu di u parrucchiere, unu di i cummercianti di strada, hà dettu: "A nostra attività hè diminuita di 50 per centu. Avemu soffrenu per via di u travagliu inutile. Una fossa hè stata scavata davanti à a nostra buttrega. Ancu avemu un tempu difficiuli di entre. Sò di l'opinione chì a situazione ùn serà micca bona dopu chì i travaglii di u tram sò finiti ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*