U Ministru di l'Ecunumia Zeybekci: I prughjetti giganti continuanu à tutta a velocità

U Ministru di l'Ecunumia Zeybekci hà dichjaratu chì i fundamenti di l'ecunumia sò solidi è hà dettu chì Turchia si move rapidamente à un puntu più forte dopu à u 15 di lugliu. Zeybekci hà dettu: "TL hà da cuntinuà à aumentà u valore rapidamente".
Mentre l'impattu di u tentativu di colpu in l'ecunumia turca era limitatu, a gestione di l'ecunumia sottolinea chì Turchia ottene successi significativi in ​​l'investimentu, a crescita è l'impieghi in u novu periodu. Esprimendu chì u tentativu di colpu di u 15 di lugliu hà destinatu à l'ecunumia, u Ministru di l'Ecunumia Nihat Zeybekci hà dichjaratu chì a ricuperazione serà rapida è hà dettu: "Credu chì ghjunghjeremu un puntu più forte assai rapidamente cà u venneri 15 di lugliu". U Ministru Zeybekci, chì hà dichjaratu chì "Ricuperemu a nostra ecunumia assai più veloce", hà dettu: "In pocu tempu, parleremu di e decisioni più impurtanti pigliate in tutta a nostra storia in incentivi è supporti d'investimentu. A Lira Turca continuarà à apprezzà rapidamente in i ghjorni à vene ", disse.
U TARGET ERA ECONOMIA
Dichjarà chì l'ecunumia turca hà fundamenti solidi, Zeybekci hà dettu: "Malgradu u tentativu di colpu, a nostra ecunumia cuntinueghja à pruduce". U Ministru di l'Ecunumia Zeybekci hà rimarcatu chì a marcia di Turchia hè stata mirata cù u tentativu di colpu è hà dettu chì, malgradu tutti l'avvenimenti in u mondu, Turchia face cose impurtanti. Zeybekci hà dettu: "Malgradu u terrurismu è l'anellu di focu intornu à noi, simu unu di i primi 5 paesi chì crescenu più veloce in u mondu. Quandu guardemu l'ultime cifre di disoccupazione, avemu una figura di disoccupazione di 9.3 per centu. Avemu ancu vede questu cum'è altu. Perchè u nostru scopu hè à u livellu di 6 per centu ", disse. Zeybekci hà dichjaratu chì l'ecunumia è a reputazione di Turchia sò state attaccate è hà dettu: "Quest'annu, celebreremu u 15 di lugliu ghjornu di a demucrazia, cummemoreremu i nostri martiri, i nostri martiri di a demucrazia. Turchia passa per tutte e difficultà ", disse.
ATTENZIONE À U SPECULATORI
U Ministru Zeybekci hà dettu: "L'istituzioni pulitiche sò decise à agisce inseme, vecu questu cum'è una benedizzione purtata da una calamità. Quelli chì dicenu ch'elli duveranu piglià un affittu da Turchia per scopi speculativi si brusgianu e mani. Credu chì avemu da vene à un puntu più forte assai rapidamente cù e misure chì avemu da piglià. Sapemu ciò chì ci vole à fà, ricuperemu prestu l'ecunumia. Continueremu à piglià decisioni di rutina in l'ecunumia. A settimana prossima, discuteremu di prublemi di partenariatu ecunomicu cù a Russia. Una parte assai impurtante di l'operazione hè passata, avà a pulizia finale hè fatta.
Velocità à i prughjetti giganti
I miri di a giunta chì hà pruvatu à u colpu sò parechji prughjetti di visione, in particulare u 3rd Airport, Kanal Istanbul, High Speed ​​​​​​​​Linee di Trenu (YHT). Cù u fallimentu di u pianu di i put plotters, a Centrale Nucleare Akkuyu, TANAP, Trenu High Speed ​​​​, Canal Istanbul, 2023rd Bridge, 100rd Airport, automobile domestica, aereo di passageru naziunale, chì farà chì a Turchia ghjunghje à i so scopi 3. è superendu un totale di 3 miliardi di dollari, trasformerà a Turchia in u mondu.I prughjetti giganti chì u purteranu à a cima cuntinueghjanu à tutta a velocità. U Ministru di l'Ecunumia Zeybekci hà dettu: "Fighjate à e dumande di a piattaforma Taksim da u guvernu quandu u terrurismu Gezi principia. 3. U ponte deve esse firmatu, i centrali nucleari deve esse abbandunatu, u ponte Osman Gazi deve esse firmatu. Fate una cunnessione trà 17-25 dicembre è avvenimenti Gezi. 17-25 dicembre hè ancu u terrurismu. Hè un attaccu à u Cunsigliu di i Ministri di stu paese, u guvernu di stu paese, u presidente di stu paese, u privatu di stu paese ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*