Aziz Kocaoğlu: Implementeremu i prughjetti chì sapemu chì sò ghjustu senza cumprumissu

U sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir, Aziz Kocaoğlu, hà dettu ch'elli sò affruntati à una pulitica di propaganda è attrition in a stampa è i media suciali, cum'è s'ellu ci era una elezzione dumani, ancu s'ellu ci hè 3 anni prima di l'elezzioni lucali. Kocaoğlu hà dettu: "Ùn seremu affettati da alcunu di elli. Puderemu implementà i prughjetti chì sapemu chì sò veri, chì credemu chì sò veri, è chì realicemu cù a ragione è a scienza cum'è guida, senza cumprumissu ", disse.
U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, hà celebratu cù u persunale di a municipalità in a Sala di l'Assemblea. In u so discorsu, Kocaoğlu hà cundannatu l'incidenti terroristi in Turchia. Enfatizendu chì u terrurismu deve esse cundannatu cum'è un corpu in unità è sulidarità, Kocaoğlu hà dettu chì s'ellu hè ottenutu, solu u terrurismu serà liberatu da ellu.
U sindaco Kocaoğlu hà dettu chì cù u travagliu successu di i travagliadori municipali, anu fattu un grande prugressu in a cunniscenza di u guvernu lucale in 12 anni, è chì anu mantinutu un successu straordinariu è un serviziu di infrastruttura. Dichjarà chì ci era solu un hotel in a cità per deposità u protokollu durante i ghjochi UNIVESIAD in 2005, Kocaoğlu hà dettu: "Quandu vi ricordate di Izmir di quellu ghjornu è a so struttura ecunomica, vedemu chì avemu andatu finu à quì. A Municipalità Metropolitana di Izmir hè diventata a seconda cità in più rapida crescita in u mondu. Hè cresciutu sopra à a media di crescita di Turchia. A morsa di tutti hè diventata più grande. Ùn hè micca abbastanza ? Ma hà scuzzulatu a polvera da İzmir ".
IZMIR hè UN ESEMPIU PER TURCHIA
Dichjarà chì a Municipalità Metropolitana di Izmir ùn hà micca successu solu cù i servizii municipali, Kocaoğlu hà dettu chì i prudutti di a strategia di sviluppu lucale cuminciaru à esse acquistati unu per unu. Kocaoglu hà cuntinuatu:
"Oghje, l'amministrazione lucale di Izmir hà datu un esempiu per a Turchia. Da e strade di terra à u sustegnu di a campagna è l'agricultura, l'aumentu esponenziale di i spazii verdi, l'infrastruttura di fognaria è l'acqua di utilità, a rinnuvazione di i battelli di passageri è l'autobus in u golfu hà realizatu assai cose, fendu investimenti in i piani di Turchia è pavimenti in purificazione. Avemu aumentatu a nostra reta di u sistema ferroviariu da 11 chilometri à 130 chilometri. Inoltre, 120 chilometri di custruzzione è prughjetti sò stati pruvati à esse cumpletati. In altri palori, cuntinuemu i travaglii chì portanu a visione è l'investimentu per purtà u sistema ferroviariu di 11 chilometri à 250 chilometri.
FIERA IZMIR
Dichjarà chì anu fattu un prugressu significativu in u prucessu di permessi è EIA di u Prughjettu Great Bay, Kocaoğlu spiegò chì anu fattu passi impurtanti in u prucessu EIA di a Facilità di Eliminazione di Rifiuti Solidi, chì u tribunale hà suspesu. Kocaoğlu hà dettu: "Avemu custruitu Fair İzmir, chì nisuna municipalità in u mondu hà realizatu solu, cù e nostre risorse. Avemu cuntribuitu à a crescita di l'urganizazione di fiera, u settore di u turismu è di i servizii ".
"CAMPAGNE DI ATTRAZIONE"
U sindaco Aziz Kocaoğlu hà ancu rispostu à e critiche contr'à a municipalità. Kocaoglu hà dettu:
"Cum'è a municipalità metropolitana di Izmir, cuntinuemu u nostru travagliu pruteggendu i soldi di a municipalità, u publicu è a ghjente di Izmir, parechje volte più di i nostri soldi, indipendentemente da ciò chì qualcunu dice o di quale tipu di propaganda portanu in a cità. Periudu di 12 anni, senza lascià a ghjustizia è l'onestà. Ci sò guasi 3 anni à l'elezzioni lucali. Ma quandu si guardà a stampa è e rete suciale, si vede chì una campagna di propaganda è d'attrizione cuntinueghja cum'è s'ellu ci fussi dumani elezzione. Ùn seremu micca affettati da nimu di questi inseme. Implementeremu senza compromessi i prughjetti chì credemu esse veri è chì avemu realizatu pigliendu a mente è a scienza cum'è guida ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*