Tram hà patitu in Izmit

U tram in Izmit era una prova: Avemu pigliatu l'opinione di i citadini nantu à u tram, chì hè pensatu per aggravà u prublema di trafficu di Izmit. Parechje persone ùn crèdenu mancu chì u tram, chì crede chì aumenta u soffrenu, hè necessariu.
A Municipalità Metropolitana di Kocaeli hà fattu i primi passi per u tram trà i dibattiti "ùn vulerà micca". Mentre nunda ùn era statu fattu per u tram, l'arburi sò stati prima tagliati in u distrittu di Yahya Kaptan, famosu per i so spazii verdi, chì hà creatu prima l'odiu per u tram. Certi residenti di Yahya Kaptan, chì ùn anu micca accunsentutu à l'abbattimentu di i so arburi è a distruzzione di i so spazii verdi, anu pigliatu l'azzioni è cuminciaru à guardà l'arburi. Eppuru, malgradu questu, a cumuna ùn hà lasciatu nè arburi nè spazii verdi nantu à a strada. Tuttavia, u prublema ùn hè micca sparitu cù a scumparsa di sti spazii verdi nantu à a strada. A vittimizazione è a ribellione andavanu al di là di e zoni chì i so spazii verdi sò stati distrutti, sta volta e strade sò diventate torture per quelli chì andavanu da casa à u travagliu è tornanu da u travagliu in casa. Perchè, per via di l'opere di tram, e strade sò state chjuse, prima per l'infrastrutture è dopu per a stallazione di ferruvii, i percorsi sò cambiati, è in certi punti e strade cuminciaru à esse bluccate. A ghjente, chì hà cuminciatu à copre a distanza di dui passi in 1 ora, s'hè ribellu contr'à u trafficu è hà cercatu una suluzione, ma nimu hà attentu.
DICEU CHE NOI VAIAmu FACCIATI
Mentre a ghjente nantu à tutta a strada induve l'opera di l'infrastruttura di u tram hè in difficultà per via di a congestione di u trafficu, u trasportu, a polvera è u fangu, i cummercianti anu ancu alzatu a bandiera di ribellione per via di a perdita di i clienti. Yahya Kaptan, Mehmet Ali Pasha Molti cummercianti in a regione Üçyol anu dichjaratu ch'elli eranu à l'orlu di a fallimentu è gridendu chì e so strade sò aperte urgentemente. L'intensità di u gridu di ribellione in l'arterie principali induve passa u tram hè calata un pocu in questi ghjorni. Perchè prima i scoli eranu chjusi, dopu u Ramadan hà cuminciatu, è dopu cù una festa di 9 ghjorni, i citadini andavanu à e spiagge per un vacanze è a cità hè stata sviutata. Quelli chì restanu ùn escenu micca assai di e so casa per via di u calore. Tuttavia, i citadini sò preoccupati chì i vechji sceni di pazzia seranu rinnuvati, soprattuttu cù l'apertura di e scole è u principiu di e piogge. Eccu i pinsamenti di i citadini nantu à u trafficu di Izmit è u tram in a faccia di sta vista.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*