U presidente Topbaş hà spiegatu i prughjetti giganti

U presidente Topbaş hà spiegatu i prughjetti giganti: u presidente Kadir Topbaş, descrivendu prughjetti di trasportu giganti assai impurtanti per Istanbul, hà dettu chì a caserma storica di l'artiglieria è una casa d'opera muderna seranu custruite in a piazza Taksim, è a vista di u presidente Erdogan hè in questa direzzione.
GAZİ ÇENGELKÖY PARK TO ÇAMLICA
U sindaco di a municipalità metropolitana di Istanbul, Kadir Topbaş, hà dettu chì hà visitatu Çengelköy, chì hà dimustratu una grande resistenza contr'à u tentativu di colpu in a notte di u 15 di lugliu, è hà trasmessu i so desideri di guarisce prestu. Vulemu fà assai prestu. Avemu travagliatu annantu à u prugettu ", disse.
L'INVESTIMENTI NON SPEED
Annuncendu chì cum'è a Municipalità Metropolitana di Istanbul, farà l'offerta per 4 novi linee di metro da u 7 d'Aostu, Topbaş hà dettu: "Dopu questu, i novi tunnel di autostrada di 23 chilometri veneranu à Büyükçekmece. affari di 10 miliardi di dollari. L'investimenti continuanu. Vulemu usà più u metro è facilità u trafficu. Semu abbastanza per noi. Ùn ci fermemu micca, faremu più travagliu. Seremu più forti ", disse.
Ricordendu chì un dannu seriu hè statu fattu à a pruprietà publica è à i cummercianti in a regione durante e prutestazioni di u Parcu Gezi, Topbaş hà dettu: "Hè un dirittu demucraticu, venite, dite u vostru parè, criticate. Ma ùn pudete micca dannà a pruprietà publica fatta cù i soldi di tutti i citadini. Ciò chì hè vera hè ciò chì si passa oghje in e piazze. Ogni partitu puliticu l'hà. Ci sò persone di diverse religioni, ma ùn dannu mancu un fiore ".
SIGNE CIMITERIU TRAILER REMOVED
Dichjarà ch'ellu sapia chì ci sò diverse critiche annantu à u Cimiteru di i Traditori è chì hà parlatu cù u presidente di l'Affari Religiosi, Mehmet Gormez, Topbaş hà dettu: "Anu tenutu una riunione à u Cunsigliu Superiore di l'Affari Religiosi. Ellu disse chì e probabilità di e famiglie offese sò assai alte. "Saria ghjustu di sguassà u segnu", disse. L'aghju ancu cacciatu ", disse.
A Caserma di Artiglieria SERÀ GALERIA D'ARTE
Enfatizendu chì Istanbul hà assai monumenti storichi in a so storia di 8 anni, Topbaş hà dettu chì ci era una Caserma d'Artilleria in Piazza Taksim durante u periodu ottomanu, è chì cum'è un architettu, ùn pudia accettà pusizioni preghjudiziate. Sottulineendu chì l'attitudine "Ùn vulemu" ùn hè micca curretta, Topbaş cuntinuò e so parolle cum'è seguente;
"Discutemu, parlemu. Ci sò esempi di questu in Germania o qualcosa. Hè exhibitu, u publicu dice "ok" è hè fattu. Taksim hè diventatu un locu induve i metri sò integrati. Ùn ci hè nisun locu per a ghjente per pusà è passà u tempu in Taksim. In u passatu, era percepitu cum'è una residenza, un hotel, un centru cummerciale. Nisuna cosa hè stata cunsiderata. U sgiò presidente hà mintuatu i picculi unità cummerciale. Custruiremu a Caserma di Artiglieria Taksim.
U nostru presidente hè digià chjaru. Pensemu à una galleria d'arte cum'è una funzione. Hè per quessa chì micca assai arburi sò eliminati. Quelli arburi ùn sò micca assai vechji. Cunsiderate i caffè interni è esterni sottu a galleria d'arte. È pò esse una galleria d'arte, cum'è a ghjente và à i Champs-Elysées è vene à pusà quì finu à tardi in i caffè. U travagliu nantu à stu prughjettu cuntinueghja. Avarà ancu un garage di parcheghju sottu. Ci sò stati risoluzioni di u cunsigliu à questu. E decisioni di a corte sò diventate ancu chjaru chì puderia esse fattu. U sgiò presidente hà dettu ancu chì saria ghjustu di fà stu travagliu. Cum'è una funzione, servirà a cultura di a cità ".
EDIFIU OPERA MODERNU IN TAKSİM
Dichjarà chì tuttu hè fattu inseme in Taksim AKM è questu hè sbagliatu, Topbaş hà dettu: "Demu cuncerti è opera quì. E riunioni sò ancu tenute. In fatti, l'opera hè qualcosa di differente. Si deve esse fattu in cunfurmità cù u so propiu timbre è acustica. dice u nostru presidente. Un teatro di l'opera deve esse purtatu à a vita cù u bellu prughjettu di i nostri architetti aghjunghjendu u parcheghju di a nostra municipalità metropolitana di Istanbul. Hè stata cusì per anni. Muhsin Ertuğrul Stage hè statu ancu oppostu. Avemu fattu, avà serve cum'è un teatru eccellente ".
U SISTEMA FERROVIARIU MARI È U TRAFFU STRADA SERA INTEGRATA IN KABATAŞ
Kabataş Apuntendu chì u prughjettu di a piazza hè assai impurtante per Istanbul, Topbaş hà dettu; "Ci hè attualmente 28 milioni di movimenti ogni ghjornu in u trafficu di Istanbul. Questu aumenterà à 40-50 milioni mentre a cità si sviluppa. Allora avemu bisognu di integrà tutti i sistemi. In investimenti di trasportu, avemu datu pesu à i metri. Kabataş un tali nodu. Ci hè trasportu marittimu, funicular, tram è autostrada, u metro vene. Ci hè un caosu seriu. A ghjente entra da u fondu, esce da u cima, hè un disordine. Ùn ci hè micca cuncettu quadratu. Pigliemu u trafficu sottuterra quì. Metro da Mahmutbey à Beşiktaş KabataşPasserà per Karaköy è cuntinueghja in a direzzione di Karaköy. Allora andarà da Beşiktaş à Sarıyer. U trafficu da u mare hè trasferitu à i metro. In a stazione di metro chì custruiremu, si integrerà l'una cù l'altru senza vene à a superficia. È Üsküdar-Kabataş Quelli chì venenu à Üsküdar puderanu attraversà camminendu sottu à u Bosforu senza vene à a superficia. Ci sarà una bella piazza in cima. Serà un puntu di distribuzione impurtante cù i pilastri rinnuvati. Lasciate u trafficu di l'autostrada scorri da quì sottu, per chì a ghjente ùn sia micca avvelenata da i scarichi ".
Per un studiu di 2 anni, induve u prughjettu hà tutti i permessi cum'è u rapportu EIA è u Cunsigliu di Prutezzione. KabataşInformendu chì u trafficu marittimu in Istanbul hè sviatu à altri moli, Topbaş hà dettu: "Appena a vigilia di a demucrazia hè finita, a custruzzione hà da cumincià. Kabataş Serà un bellu locu. Quì pruteggenu i moli di ferry in stile capanna. Strutture simplici fattu di stagno. Se vi lagnate di u trafficu, Kabataş s'ellu hè un node, questi seranu fatti. Onestamente, faremu tuttu ciò chì ci vole. Anu ancu oppostu à u ponte di u metro. KabataşFacemu un prughjettu assai bellu cù un cuncettu quadratu assai bellu in cima, cù u trafficu è i metro chì passanu sottu. U sviluppu hè inevitabbile, hè necessariu. Signore, ùn pudete micca dì "perchè a pupulazione aumenta". Hè crescente in e cità in u mondu sanu. Avete da fà questi investimenti per facilità a vita urbana. Quandu finiscemu questi prughjetti, pigliaremu misure per limità l'ingressu à certi punti in u futuru, o per fà pagà ", disse.
BUS ELECTRIC POUR LA PENINSULA STORICA...
Kadir Topbaş hà ancu mintuatu un novu prughjettu di trasportu in u so discorsu è hà annunziatu chì l'autobus elettrici operanu in a Peninsula Storica. Dichjarà chì pensanu ancu di sguassà sta zona da u trafficu à certe ore, Topbaş hà dettu: "Faremu di a Peninsula Storica una regione induve si trovanu principalmente i veiculi elettrici. Vulemu chì sta zona sia più orientata à i pedoni. Facemu questu in modu chì l'aria più pulita è e migliori spazii per caminari seranu creati ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*