U trenu di merci colpisce a vittura in Diyarbakir Babbu-Figliu hè mortu

U trenu di merci colpisce una vittura in Diyarbakır, u babbu è u figliolu murenu: u trenu di merci chì viaghja da Diyarbakır à Kurtalan s'hè lampatu in una vittura à u passaghju à livellu incontrollatu in u distrittu di Bismil.
U trenu di merci chì viaghjava da Diyarbakır à Kurtalan s'hè lampatu in una vittura à u passaghju à livellu incontrollatu in u District Bismil. Şehmus Erkek è u so figliolu Fatih Erkek anu persu a vita in a vittura distrutta.
U trenu di merci chì viaghjava da a Stazione Bismil District à Diyarbakır-Kaltalan hà sbattutu in a vittura cù a targa 3 GJ 34, guidata da Fatih Erkek, pruvatu à passà per u passaghju à livellu incontrollatu nantu à a strada Of Village, à 0966 chilometri da u distrittu. Fatih Erkek, u cunduttore di a vittura chì hè stata trascinata per circa 100 metri, è u so babbu Şehmus Erkek, chì era cun ellu, sò morti in scena. Dopu avè intesu a nutizia di a morte di u babbu è u figliolu, i so parenti chì sò ghjunti à a scena di l'accidentu anu avutu un colpu nervoso.
I paisani anu reagitu à i gestori di TCDD, dicendu chì nisuna precauzione hè stata presa in tutte e strade di u paese trà Bismil è Batman.
Dopu à l'inchiesta di u Procuratore Publicu in a zona induve l'accidentu hè accadutu, i corpi di Şehmus Erkek è u so figliolu Fatih Erkek sò stati purtati à a morgue di l'Hospital Statale Bismil per l'autopsia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*