A mo cecità in Alsancak hè stata risolta

L'impasse in Alsancak hè stata risolta: U travagliu di espansione stradale realizatu da a Municipalità Metropolitana di Izmir trà a Piazza Vahap Özaltay è a Stazione di Alsancak hà datu un respiro à u trafficu.
U travagliu di espansione stradale realizatu da a Municipalità Metropolitana di Izmir trà a Piazza Vahap Özaltay è a Stazione Ferroviaria d'Alsancak hà datu à u trafficu un soffiu d'aria fresca. Quandu a seccione di a strada unica hè stata allargata da 2,5 metri à duie corsie, u flussu di trafficu in a regione hè stata significativamente alleviata.
A municipalità metropolitana di Izmir risolve a congestione in Alsancak, una di e regioni più problematiche in quantu à u trafficu. U travagliu di allargamentu di a strada realizatu in a sezione trà a Stazione Ferroviaria di Alsancak è a Piazza Vahap Özaltay in Atatürk Street hà aiutatu à allevà a congestione in a regione. Cù u ritiru di u muru chì appartene à TCDD, a strada hè stata allargata da una strada à duie corsie.
Chì hè statu fattu ?
Cù u travagliu realizatu da a Municipalità Metropolitana di Izmir, una sezione di 100 metri di u muru di a Stazione Alsancak hè stata demolita è spustata. Cù stu travagliu realizatu nantu à a seccione da Konak à Alsancak, chì hè stata ridutta da a doppia strada à a sola strada per via di u muru, i doppii corsi sò stati cunservati in tutta a strada Atatürk. In una seccione di 100 metri di l'area di regulazione tutale di 50 metri, a strada hè stata allargata di 2.5 metri è aumentata à duie corsie. Cù u protocolu firmatu cù TCDD in 2000, a Municipalità Metropolitana di Izmir hà pagatu 249 mila TL in affittu finu à a data per a parte di Atatürk Street trà Sait Altınordu è Vahap Özaltay Square. In u quadru di u novu travagliu di espansione stradale da esse realizatu in a strada in quistione, a Municipalità Metropolitana hà firmatu un secondu protocolu di affittu per e zone chì ùn sò micca in u scopu di u protocolu è pagherà 55 mila TL annu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*