L'autobus elettrici sò nantu à e strade di Izmir dopu à 7 mesi

L'autobus elettrici sò nantu à e strade di Izmir dopu à 7 mesi: a prima flotta di autobus elettrici di Turchia hè stata stabilita in Izmir. A Direzzione Generale ESHOT hà firmatu un cuntrattu cù a cumpagnia chì hà vintu l'offerta per 20 "autobus full electric". I novi autobus ecologichi, chì cumincianu à serve in a cità in 7 mesi, seranu decorati cù motivi specifichi à Izmir.
A Direzzione Generale ESHOT di a Municipalità Metropolitana di Izmir hà finitu u prucessu di licitazione è hà firmatu un cuntrattu cù u fabricatore per stabilisce a prima flotta "full electric bus" di Turchia. A cumpagnia domestica TCV Otomotiv Makine San hà vintu l'offerta per 20 "autobus full electric" cù una offerta di 8.8 milioni d'euros. è Tic. A.Ş compirà a produzzione è furnisce l'autobus in 7 mesi. A Municipalità Metropolitana di Izmir pensa à purtà 3 autobus elettrici in più in a cità in 400 anni.
Motivi specifichi à Izmir
L'autobus elettrici, chì anu una capacità di 29 posti, 40 in piedi è 2 passageri in sedia di rotelle, seranu ancu ammirati per u so aspettu esternu. A cupertura esterna di l'autobus ecologicu rifletterà motivi è culori specifichi à Izmir.
ambientale è ecunomica
L'autobus, chì seranu pruduciuti per l'usu di i disabili cù a so struttura di u pianu bassu è a capacità di appughjà à a diritta à e tappe, puderanu viaghjà circa 400 km à ghjornu, è 13 km se l'aria condizionata operanu per 250 ore à ghjornu. ghjornu.
L'autobus elettrici ponu esse carricati in 2,5 ore cù a funzione di carica rapida, è in 4 ore in cundizioni normali. Cù l'intruduzioni di tecnulugia amichevuli di l'ambiente in u trasportu, a contaminazione di l'aria causata da u gas di scarico serà eliminata è i costi di carburante seranu minimizzati. U costu di l'energia varierà trà 19,56 è 30 Kurus secondu s'ellu l'aria condizionata hè on o off, è furnisce 80 per centu di risparmiu energeticu.
Inoltre, l'autobus furnisce una spinta d'energia durante a discesa è u frenu in terreni in pendenza, chì li permettenu di viaghjà più chilometri. sarà capaci di.
U scossa causata da i mutori di l'autobus chì cunsumanu carburanti fossili ùn serà micca presente in i novi autobus. In questu modu, i residenti Izmir anu l'uppurtunità di viaghjà più cunfortu.
L'autobus seranu carricati cù l'energia solare
Cuntinuendu i so sforzi per vultà in fonti d'energia rinnuvevuli, a Direzzione Generale ESHOT cuntinueghja i so sforzi per furnisce l'electricità chì hà da aduprà per carricà l'autobus da l'energia solare. ESHOT ferà a so prima offerta in linea cù questu scopu in Aostu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*