Seconda demolizione in Saimekadin in u scopu di u prugettu Başkentray

A seconda demolizione in u scopu di u prugettu Başkentray hè in Saimekad: I travaglii di demolizione di u ponte ferroviariu è di u passaghju pianificati in u scopu di u prugettu Başkentray si sò diretti à Mamak dopu à Sıhhiye. U sicondu ponte chì hà cuminciatu à esse demolitu era u Ponte Saimekadin.
A demolizione di ponti ferroviari è traversate trà e stazioni Ankara-Kayaş cuntinueghja in u scopu di u prugettu Başkentray realizatu da a Direzzione Generale di Ferrovie Statali di a Republica di Turchia (TCDD). In i travaglii chì cuminciaru cù a demolizione di u ponte di ferrovia davanti à u serviziu d'urgenza di l'Hospital Hacettepe, u sicondu ponte per esse demolitu era u Ponte Saimekadin. A causa di a demolizione chì hà iniziatu u 21 di lugliu, e sezioni di e strade Mamak è Martyr İdris Yılmaz chì passanu sottu à u ponte sò state chjuse à u trafficu. I veiculi si sò diretti à rotte alternative in a regione.
STRADA PEDONALE TEMPURANEA
Per d 'altra banda, postu chì u ponte hè statu distruttu, ùn ci era più puntu per i pedoni per passà trà e strade Martyr İdris Yılmaz è Mamak. L'autorità anu creatu una strada pedonale temporale sopra i rails per chì i citadini di a regione ponu attraversà a ferrovia. I pedoni, chì ùn sò micca permessi in a zona di demolizione per ragioni di sicurezza, passanu per l'area verde à u latu di u ponte è u Parcu Saimekadin, è attraversà a strada camminendu nantu à a strada di u trenu induve i rails sò stati smantellati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*