U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di DTD hà fattu una dichjarazione annantu à u tentativu anti-demucrazia

U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di DTD hà fattu una dichjarazione in quantu à u tentativu anti-demucrazia: A notte di u 15 di lugliu, un tentativu di colpu hè statu fattu contru a vulintà di a nostra nazione, è a vulintà naziunale hè stata pruvata à esse distrutta.
A nostra amata nazione hà impeditu cù successu stu tentativu cù una unità è sulidarità chì hè rara in a storia di u mondu.
Cum'è l'Associazione di Trasporti Ferroviari, avemu assistitu à a sessione "Devozione à a Democrazia" tenuta in a Gran Assemblea Naziunale di Turchia nantu à sta questione u 20 di lugliu, è avemu sempre dettu chì stamu da a vulintà naziunale è a demucrazia, è chì a cundizione basica. di ùn scuntrà tali situazioni hè a lingua, a religione, a razza in ogni istituzione è in ogni puntu di a vita. Avemu dichjaratu chì hè l'implementazione di u meritu, indipendentemente da u stilu di vita.
In questa occasione, vulemu a misericordia di Diu à i nostri martiri chì anu persu a vita in a lotta per a demucrazia contr'à i colpisti, e nostre condolenze à tutta a nostra nazione, in particulare e so famiglie, è una pronta ricuperazione à i nostri veterani feriti.
Avemu rispettu annunzià à u publicu chì simu fieri di u fattu chì a nazione amata di a Republica di Turchia prutege a demucrazia è hè un membru di sta nazione.
Ozcan Salkaya
Associazione Trasporti Ferroviari
Presidente di u Cunsigliu

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*