U mondu cummerciale Hopa vole sparte da Ankara, micca imposizione

U mondu di l'affari Hopa vole spartera, micca imposizione da Ankara: E dumande principali di u mondu cummerciale Hopa da Ankara sò; Implementazione di a porta logistica è doganale, creazione di OIZ, supporti turistici, cunnessione ferroviaria Hopa-Batum è prughjetti di cunnessione Kars-Iğdır Serhad Attraction Area...
Un discorsu chì aghju intesu da Zafer Aydemir in Artvin era cum'è un documentu di a sofferenza riflessa in a vita suciale da a prufundità di a geografia lucale: "Dagestan hè un locu di muntagna / Georgia hè un locu rosa / Viva l'Acaristan diloy balam / Hè un locu d’abbundanza per e zitelle/ I furgani venenu da Batumi/ I so cavalli venenu stanchi/ Qualchidunu N’impicca, ne macella, o caru/ Venne una caravana piena di bottini.
In fatti, i prublemi di l'oghje, u prufittu è i furti anu cambiatu u so cuntenutu è diventanu assai diffirenti in u significatu è u scopu. Avemu scontru cù l'amichi in Hopa per capisce ciò chì succede in u livante di u Mari Neru, in a vicinanza immediata di a seconda porta doganale più trafficata di u paese. Avemu viaghjatu à e speranze in Kafdağı in i venti di una conversazione sincera cù Osman Akyürek, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di a Càmera di Cummerciu è Industria, Reşat Aydın, u presidente di l'Assemblea è Zekerya Yalçın, u principale imprenditore di a regione. . In seguitu, avemu vulsutu vede tutta a stampa discutendu i prublemi di a regione cù u sindaco Nedim Cihan.
I capi d'opinioni in Hopa è a so regione insistenu annantu à cinque punti impurtanti di l'agenda: 1) Portanu à a vita l'OIZ, chì i travaglii di stabilimentu sò in corso in Kemalpaşa, 2) Ristrutturazione di e relazioni cù Georgia è a porta doganale è sguassà l'ostaculi à i prublemi logistichi, 3 ) Rivitalizazione di u turismu in a regione, 4) Metà u prughjettu di a ferrovia Hopa-Batum in licitazione u più prestu pussibule, 5) Sposta u Portu Hopa, chì hè a porta di u mare di l'attrazione Kars-Iğdır. zona, è e so strade di cunnessione da a fase di prughjettu à a fase d'investimentu u più prestu pussibule.
Zona industriale urganizata
Osman Akyürek, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di a Camera di Cummerciu è Industria di Hopa, hà dettu: "L'elementu più impurtante in a nostra agenda recentemente hè di dà vita à una Zona Industriale Organizzata in Hopa-Kemalpaşa. In u nostru paese, ùn ci hè micca OIZ solu in a pruvincia di Artvin; "Travagliemu duramente per cumpensà sta lacuna", disse. Per spiegà l'impurtanza ch'elli attachenu à a questione di l'OIZ, u presidente di l'Assemblea Reşat Aydın hà dettu: "Cù l'urganizazione di u nostru presidente di u Cunsigliu di Amministrazione, avemu visitatu l'OIZ in l'Occidenti, prufittà di e so sperienze, è pruvatu à fà i nostri. a propria cunniscenza hè abbastanza per fà ciò chì hè ghjustu ". Akyürek hà dettu: "Avemu prima agitu annantu à OIZ basatu nantu à a necessità è a dumanda. Avemu digià ricevutu 69 applicazioni. Avemu finitu circa 650 decares di travagliu di terra per l'OIZ in forma di schizzi è rapporti di indagine in terra. Circa 93 decares di sta terra hè a terra di Treasury. "Avemu predichendu chì i costi di metru quadru in a regione, cumprese l'acquistu di zoni di tesoru è spazii di pruprietà privata, seranu intornu à 20-30 TL", hà spartutu a so infurmazione nantu à u stadiu attuale.
Aghju ricurdatu chì l'era di e zoni industriali organizzati misti per cumpete in u mondu sanu hè finita. Aghju spiegatu l'impurtanza di scuperta i zoni di pruduzzione cumpetitiva in a regione, di definisce a natura di u sviluppu vulsutu esse creatu, è di strutturà a cumunicazione per quessa. Ricordendu u principiu di l'aderenza sensitiva à u puntu di partenza, aghju sottolineatu chì l'errori fatti in parechji di l'OIZ, chì superanu 280 in u nostru paese, ùn deve esse ripetutu. L'imprenditore Zekerya Yalçın hà spiegatu a contra-ragione per questu avvisu: "U vostru mutivu pò esse ghjustificatu in e regioni sviluppate in l'Occidenti. Vulemu creà una regione chì piglia in contu sia e cundizioni di u Bacinu di u Mari Neru Orientale è l'evoluzione in Georgia, Azerbaijan, Armenia è i paesi di l'Asia Centrale. In a nostra regione, ci vole assai tempu è sperienza per a transizione à l'area di specializazione. Hè per quessa chì hè imperativu avè una zona mista quì ".
A ferrovia Hopa-Batumi hè 33 km in totale. Port, ferrovia è OIZ deve esse cunsideratu inseme. Dichjaranu chì seria realisticu di creà un OIZ per i bisogni di a Regione Attrazione Kars-Iğdır Serhat, a linea Artvin-Rize di Erzurum è i so Circundenti, i Paesi Trans-Caucasiani è i paesi di l'Asia Centrale.
Relazioni cù Georgia
In Hopa, si capisce da e so dichjarazioni cumuni in i so dichjarazioni cumuni nantu à i prublemi nantu à l'agenda chì l'amministratori eletti è numinati travaglianu in armunia. Osman Akyürek, presidente di a Càmera di Cummerciu è Industria, hà dettu: "Avemu amparatu l'effetti di e boni relazioni cù i vicini nantu à u sviluppu di l'ecunumia sperienze parechji esempi recentemente. E relazioni cù Georgia sò vitali per noi. Avemu bisognu di fà relazioni cù l'intelligenza è a dinamica di dui stati uguali. Ùn ci vole micca scurdà di e parolle di i nostri antenati chì dicenu: "U vicinu hà bisognu di a cendra di u vicinu". A Georgia hè un paese impurtante per a Turchia, ma hà una impurtanza è un valore sfarente per noi chì vivi in ​​u Bacinu di u Mari Neru Orientale. Avemu da avè una strategia per migliurà gradualmente e nostre rilazioni è dà più prufundità è intensità, è avemu da spiegà chjaramente sta strategia, soprattuttu à i nostri persone chì vanu quì per fà affari, è impediscenu cumpurtamentu cuntrariu. "Com'è in parechji lochi, hè principalmente u nostru duvere di prevene i cumpurtamenti chì creanu una maghjina negativa di u nostru paese è di u nostru populu".
Mentre i rilazioni cù Georgia sò discututi, ciò chì hè accadutu à u Sarp Customs Gate vene à u primu. Zekerya Yalçın hà dettu: "Da u latu georgianu, un quartu di a terra chì avemu usatu hè stata utilizata. Ma l'anu designatu in modu chì l'operazioni quì ponu esse realizate assai più rapidamente cà l'operazioni à a nostra porta. Georgia hà simplificatu a legislazione è hà postu e prucedure doganali sottu à a vigilazione è u cuntrollu di una sola autorità. "In u nostru casu, 6 ministeri, 6 autorità diverse è un gran numaru di funzionari creanu u risultatu di ritardà i prublemi invece di risolve. U persunale chì travaglia in dogana deve esse sottu à un unicu ministeru. Per spiegà l'impurtanza di u Sarp Border Gate, Osman Akyürek hà dettu: "Avemu da veramente travaglià in armunia cù Georgia. 7.5 milioni di persone entranu è sortenu da a Porta Sarp. Hè per quessa chì ci sò 18 filiali bancarie in Hopa, ancu s'ellu ci hè una populazione di 11 mila. Avemu trovu chì 32 mila persone passanu per a porta di u cunfini in un ghjornu durante e vacanze. Ci sò 7 cumpagnie di trasportu certificate C in Rize.
"In Hopa, hè una sucietà di trasportu cù circa 40 certificati C è hà circa 2 mila rimorchi", dice. E persone chì vivenu in Hopa chì sò disposti à piglià a rispunsabilità volenu chì e relazioni pulitiche cù a vicina Georgia sò custruite nantu à una basa sana. Ellu esprime u so discomfort cù u fattu chì a nostra amministrazione porta 5 transazzione separata à a dogana, induve u paese vicinu porta una transazzione. Sottulineendu chì ci sò 9 mila metri quadrati di porte doganali in Georgia è 36 mila metri quadrati in u nostru paese, hè enfatizatu chì ci hè una relazione inversa, non lineale, trà a dimensione è l'aumentu di u coefficient di transazzione.
Supportu per rinvià u turismu
Reşat Aydın attira l'attenzione à u sviluppu di u turismu in l'insediamenti di u Mari Neru è spiega l'impurtanza di piglià precauzioni supplementari quandu i passaghji da a Porta di a Frontiera di Sarp aumentanu. Ellu vole chì questu "effettu deterrente" sia pigliatu in considerazione, postu chì e file chì si stendenu da Sarp à Kemalpaşa portanu à "perdita di tempu" piuttostu cà "guadagna di tempu". In riferimentu à i sforzi di ristrutturazione di u Sarp Customs Gate, hà dettu: "E decisioni ùn devenu esse prese in Ankara è imposte à noi. "Cum'è quelli chì campanu quì, a nostra cunniscenza è a nostra sperienza deve esse ascoltata è riflessa in e misure da piglià in modu chì pò cuntribuisce à u turismu in a regione, è a ricchezza creata da u turisimu chì si sviluppa rapidamente in Batumi è i sviluppi in u turismu in Batumi. a regione orientale di u Mari Neru finu à Artvin, Rize è ancu Trabzon ponu esse sparte ".
U presidente Osman Akyürek dice: "Avemu pigliatu iniziative impurtanti per include a pruvincia di Artvin in u scopu di u sustegnu turisticu, l'avemu monitoratu da vicinu", è aghjusta: "A nostra aspettazione più impurtante hè chì Artvin sia inclusu in u scopu di ARDSI".
Cunnessione di a linea ferroviaria Hopa-Batumi
Avemu parlatu di u prughjettu di a ferrovia Hopa-Batum. Arrivà à u più grande mercatu di u mondu cù 33 km. Stu prughjettu hè statu accettatu cum'è fattibile cù a dumanda di a nostra camera, discussioni è u rapportu preparatu da a Direzzione Generale di DDY. Mentre i capi d'opinioni in Hopa spiegà l'impurtanza di aumentà l'attività logistica, attivendu u turismu, arricchiscendu e relazioni cù l'Iran è rinfurzendu e ligami cù l'Armenia, l'Azerbaijan è i paesi di l'Asia centrale in u futuru, anu dettu: "Una strada di cunnessione di 33 chilometri cù Batumi. deve ancu esse cunsideratu in l'integrità di u sviluppu di a regione ", dicenu. Osman Akyürek, Reşat Aydın è Zekerya Yalçın presentanu l'opinione cumuna: "Avemu a camera di cummerciale è di industria più efficace dopu Trabzon, è faremu a nostra camera una di e camere accreditate. Avemu fattu un investimentu seriu in u palazzu di l'amministrazione è l'apremu prestu. Tutti i nostri prughjetti futuri sò infrastrutture chì ùn necessitanu micca assai investimenti: a strada di u Mar Neru, Artvin-Erzurum, Şavşet-Ardahan-Kars strade di cunnessione sò impurtanti. Hè sensu se tutti l'investimenti ponu esse fatti simultaneamente. U Mari Neru Orientale è a Regione Attrazione Serhat deve esse un prughjettu cù integrità. Revelanu e so aspittà è intenzioni dicendu: "Com'è quandu si custruisce un novu aeroportu, a disciplina di prutezzione di sta regione deve esse applicata ancu à sta regione".
Porta di u mare di Kars-Iğdır Attraction Area
Recentemente, avemu discututu a pusizione di Hopa contr'à a tesi di i circoli pulitichi di "Creà una Zona di Attrazione Kars-Iğdır". U sindaco Akyürek hà dettu: "Hopa hè a porta di a Regione Attrazione Kars-Iğdır aperta à u mare; hè indispensabile. I prughjetti di u Tunnel di u Sahara sò finiti; l'offerta sarà fatta. Cusì, a strada Kars-Ardahan Şavşat accurtarà considerablemente u trasportu stradale; Aumenterà a velocità, a flessibilità è a sicurità. Essenzialmente, e strade divise sò state finite finu à Artvin. 50 chilometri da l'incrocio stradale Artvin-Erzurum à Şavşat. Serà ridutta à 30 chilometri cù u Tunnel di u Sahara da esse custruitu trà Şavşat è Ardahan. "Se a custruzzione di una strada qualificata di 150 chilometri trà Kars è Iğdır hè finita, e strade di cunnessione aumenteranu significativamente l'attrattività di a regione per l'investimentu", dice.
Mentre Zekerya Yalçın, fighjendu da a perspettiva di un omu d'affari, hà dettu: "L'opinioni di l'imprese lucali anu da esse cunsideratu nantu à questu tema", u presidente di l'Assemblea Reşat Aydın hà dettu: "Se a Zona di Attrazione Kars-Iğdır deve esse trattatu cum'è un grande prughjettu, a riurganizazione di Hopa Port è a cumpiimentu simultanea di e strade di cunnessione L'offerta Tunnel deve esse fatta u più prestu pussibule. "A cunnessione Batumi di a ferrovia hè ancu assai impurtante", esprime i so punti di vista.
I piani di u sindaco di Hopa Nedim Cihan
U sindaco Nedim Cihan rammenta e prumesse elettorali è i prublemi chì ci vole à risolve è dice ch'elli feranu a so parte :
• Assicurendu l'unità è a sulidarità trà tutti l'istituzioni ufficiali eletti è numinati è i gestori di l'iniziativa civile in Hopa,
• Cumpiendu l'investimenti restante di a cità,
• Trasfurmà l'approvvigionamentu d'acqua senza trattamentu in acqua purificata,
• Eliminazione di i rifiuti urbani per scarichi prufonda,
• Rinuvamentu di tubi d'amianto di u sistema di distribuzione d'acqua,
• Custruzzione di una municipalità muderna,
• Dopu à l'investimenti chì risolve u disoccupazione,
• Hopa hà una pupulazione di 18 mila... Durante i vacanze, 32 mila persone ponu passà quì in un ghjornu. Soddisfà i bisogni in modu sanu,
• Cunvertisce 350 mila metri quadrati di terra da u mare in spazii chì migliurà a qualità di vita di e persone.
• Crià una nova zona di produzzione di ricchezza dopu à tè è avellana,
• In u passatu, e crisi in Ankara è Istanbul ùn sò micca riflesse quì, ma avà sò; tenendu in contu stu fattore,
• OIZ hè una questione d'impurtanza vitale per a nostra regione Travaglià inseme cù l'amichi per ottene risultati in pocu tempu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*