Crisa İZBAN in İzmir

Crisa İZBAN in Izmir: Alcuni viaghji di u trenu suburbanu chì partenu da i distretti di Ödemiş, Tire è Bayındır, cunnisciutu cum'è Küçük Menderes Basin, à Izmir, sò stati trasferiti in u distrettu di Torbalı è i passageri sò stati diretti à İZBAN, chì hà attiratu una reazione. I citadini si lamentanu di esse in ritardu per u travagliu per via di trasferimenti fatti in l'ora di a matina.
Hè statu dichjaratu chì l'accordi di viaghju fatti nantu à a linea ferroviaria TCDD Tire, Bayındır, Ödemiş dopu l'Eid al-Fitr anu causatu angustia à i citadini. I passageri anu enfatizatu chì avianu da passà da a stazione di Torbalı à İZBAN in certi voli in a mattina, è dichjaravanu chì tramindui anu persu u tempu è eranu in ritardo per u travagliu è anu da pagà di novu i so biglietti.
Okan Hasırcıoğlu, unu di i passageri di u trenu chì hà dichjaratu ch'ellu si n'andò da Bayındır à u distrittu di İzmir Menderes per travaglià, hà dettu: "Avemu andatu à travaglià in trenu per circa 14 anni. Tuttavia, cù a pratica iniziata da TCDD à a fine di a Festa di Ramadan, ci eramu affruntatu cù a nova pratica induve duvemu abbandunà u trenu andendu direttamente à Izmir à Torbalı è imbarcate in İZBAN. In u distrittu di Torbalı, simu tardi nantu à u nostru modu di travaglià perchè İZBAN ùn ghjunghje micca immediatamente dopu avè scenditu da u trenu. Emettemu ancu i biglietti Basmane da TCDD Bayındır è paghemu in cunseguenza. "In İZBAN, dicemu chì ùn hè micca passatu è paghemu soldi da a nostra sacchetta di novu", disse.
SIAMU TARDI PER U TRAVAIL
Mine Savaş, chì va da u Distrettu di Tire à a fabbrica induve travaglia in u Distrettu di Pancar in trenu ogni ghjornu, hà dettu: "Cù a fine di Ramadan, ci hè statu affruntatu cù l'obbligazione di un trasferimentu diversu perchè İZBAN facia perdite i so voli. Quasi ghjuntu à u puntu di esse licenziatu da u mo travagliu per via di u prublema di trasferimentu chì avemu avutu è ghjuntu tardi da a fabbrica induve aghju travagliatu. Cù stu trasferimentu, duvemu aspittà İZBAN sia nantu à a strada per u travagliu sia in u ritornu. Cum'è mè, avemu avutu prublemi di trasferimentu da i distretti di Ödemiş, Tire è Bayındır à 06.40 è 07.40 di a mattina, quandu a ghjente va à travaglià. "Avemu ancu da cumprà biglietti supplementari", hà rispostu. Hatice Yılmaz da Tire è Zeynel Yıldız da Bayındır anu dettu chì anu utilizatu a ferrovia per andà à u travagliu è eranu vittime di trasferimenti, è enfatizatu chì i viaghji duveranu esse fatti direttamente à Basmane cum'è prima. Bayındırlı Ender Yığınç, chì hà dichjaratu ch'elli eranu cunfusi nantu à ciò chì facenu in fronte à u prublema di trasferimentu di treni chì anu sperimentatu, hà dettu: "Avemu andatu à a 3ª Direzzione Regionale di Ferrovie Statali è trasmettemu u prublema di trasferimentu chì sperimu ogni ghjornu. "Ùn pudemu micca avè una risposta sana da l'autorità ferroviarie nantu à u prublema", hà dettu.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*