Trams caricati in Kayseri

I tramvii sò carichi in Kayseri: a municipalità metropolitana di Kayseri, chì hà fattu i tramvii gratuiti per sustene u publicu in e prutestazioni anti-coup, hà caricatu di novu i tramvii trà 06-17 di a matina.
Hè gratuitu in Istanbul è in parechje altre cità, chì hè pensatu per esse causatu da l'usu inconsciente di u publicu è l'abusu di sta applicazione. Quandu u Primu Ministru è u presidente invitavanu a ghjente à unisce in e strade, u trasportu publicu, chì era liberu in a maiò parte di e pruvince, hà permessu à più citadini di unisce. Dopu à u tentativu di colpu, i veiculi di trasportu publicu, chì anu utilizatu gratuitamente per 4 ghjorni, eranu in alta dumanda da u publicu.
In ogni casu, dopu à l'incidentu traditore, u tram hè statu incaricatu di novu nantu à u 5u ghjornu, vale à dì, in l'ora di a matina oghje. U periodu di tram gratuitu, chì hà causatu assai prublemi, cum'è i citadini chì utilizanu u tram, ancu quandu andavanu à u locu più vicinu è una folla pesante nantu à i tramvii, hè stata terminata prima matina oghje.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*