Metin Oktay è u tempu di viaghju in u Golfu

Metin Oktay è Tempu di viaghju in u Golfu: A flotta di u Golfu, chì hè stata rinnuvata cumplettamente da a Municipalità Metropolitana di Izmir, riceve prestu i so navi 12th è 13th. Infine, a municipalità metropolitana, chì hà pigliatu a consegna di a nave Vahap Özaltay, mette in serviziu i navi di passageri chjamati "Metin Oktay" è "Gezi", induve i nomi di a ghjente di Izmir appariscenu, in serviziu finu à l'annu novu.
15 di e 11 navi di passageru apposta da a Municipalità Metropolitana, chì anu stabilitu per a Baia di Izmir per esse usata più efficace in u trasportu publicu, sò state cumpletate è messe in serviziu. Di e navi chì i nomi sò stati determinati da a ghjente di Izmir per mezu di un sondaghju, u 12u "Metin Oktay" serà cumpletu è furnitu in Aostu, è u "Viaghju" in Novembre.
U cuntrattu scade prima di a data
U prucessu di pruduzzione di i novi navi in ​​Yalova cuntinueghja à grande ritmu. Sicondu u cuntrattu, "Metin Oktay", a 12ª nave di passageru per esse cumpletata in uttrovi, serà finita dui mesi fà è consegnata in Aostu. U 13u postu "Gezi" serà cumpletu dui mesi prima di a data di u cuntrattu è serà in Izmir in nuvembre invece di ghjennaghju.
Rapidu, sicuru, còmode, economicu
I novi navi da crociera di Izmir anu iniziatu una nova era in u trasportu marittimu cù u so cunfortu, rapidità è manuvrabilità. U materiale compositu di carbonu utilizatu in i navi hà riduciutu u cunsumu di carburante secondu u pesu, è l'emissione di diossidu di carbonu diminuite in cunseguenza. Soprattuttu essendu amichevuli di l'ambiente è di i disabili, mantene a sicurità di i passageri à u più altu livellu sò trà i vantaghji impurtanti di i novi navi.
U populu di Izmir li chjamava
I nomi di e navi chì a municipalità metropolitana di Izmir aghjunghjenu à a so flotta di trasportu sò stati determinati da u risultatu di l'indagine realizata cù a participazione di i residenti di Izmir. In l'indagine, in quale più di 500 mila voti sò stati utilizati, u nome 1881-Atatürk hà ricevutu u votu più altu. A municipalità metropolitana di Izmir, chì hà messu in serviziu 11 navi prudutte finu à oghje, hà chjamatu queste navi cum'è Çakabey, 9 settembre 1881 Atatürk, Soma 301, Dario Moreno, Attila İlhan, Foça, Cengiz Kocatoros, Gürsel Aksel, Sait Altınordu è Vait Altınordu. I nomi di i navi di passageru consegnati eranu Hasan Tahsin è Ahmet Piriştina, chì si sò distinti in l'indagine. L'ultima nave di passageru serà chjamata Kubilay.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*