L'ultima strada nantu à u tram in Izmir

L'ultima strada nantu à u tram in İzmir: u sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir Aziz Kocaoğlu, chì hà subitu diverse revisioni prima di l'offerta è durante u prucessu di custruzzione. Karşıyaka è hà annunziatu a strada finale di u tram Konak.
Cù u tram di Konak cù 12.8 stazioni è una lunghezza di 20 chilometri, chì hè in custruzzione in Izmir, hè 8.8 chilometri longu cù 14 stazioni. Karşıyaka tramway hè ghjuntu in prima linea cù e rivisioni fatte in u percorsu prima di l'offerta è durante a fase di custruzzione è discussioni cunnesse. U sindaco metropolitanu Aziz Kocaoğlu hà valutatu e discussioni nantu à u tram. A custruzzione hà fattu dichjarazioni annantu à l'ultima strada è e novi linee di tram.
"Ùn capiscu perchè hè contr'à u tram"
U presidente Kocaoğlu hà dettu chì ùn ci era micca a minima obiezione à u prughjettu di u tram à u principiu, è ch'ellu era applauditu. Dichjarà chì u buttone hè statu premutu da un locu di colpu, Kocaoğlu hà dettu: "U prughjettu di u tram hè statu pruvatu à fà "tu kaka". A strada di u prughjettu di u tram hè sempre discututu. Hè statu discutitu ind'è e fora di a cumuna. E discussioni cuntinuavanu dopu à l'offerta di custruzzione. In tali prughjetti, i cambiamenti di rotta determinati durante l'implementazione sò fatti. "Ùn possu micca capisce perchè u prughjettu di u tram hè oppostu", disse.
LINEA SINGULA TRA KARŞIYAKA TRAM CARSI E ALAYBEY
Karşıyaka Dichjarà chì anu cambiatu u percorsu nantu à a linea di tram in u bazar Bostanlı, nantu à una dumanda di "ùn passa micca quì", Kocaoğlu hà dettu: "Avemu vultatu da Tansaş. Avemu arrangiatu u ponte trà u Boğaziçi Restaurant è u ponte. Era assai bellu. Sta volta, e voci di "Vogliu ch'ellu avia passatu quì" sò state intesu in u Bazar Bostanlı. E persone si cumportanu cù l'umore chì eranu in quellu ghjornu. In l'area "Uffiziu di u matrimoniu", a linea andava da a diritta è a manca di a strada. In ogni casu, postu chì ùn ci hè una strada secundaria in questa parte di a strada, i residenti di l'appartamenti quì si dumandanu "Cumu ci movemu? L'obiezione hè ghjunta in a forma di "Cumu entremu, lavaremu". Comu tali, avemu pigliatu a linea à u latu di u mare. Passarà da i dui lati di e palme prupietarie. Nisun arburi sò stati tagliati. Una linea doppia andava à Alaybey. Tuttavia, postu chì a strada hè diventata più stretta, avemu decisu di andà in Alaybey cum'è una sola linea. Avemu fattu sta decisione per necessità. L'altra linea finisce quì à e fermate di minibus accantu à u molo ", disse.
REVISIONE IN U PASSU DI POETA ESHREF E MARTIRI
Dichjarà chì ci ponu esse cambiamenti in a maiò parte di i prughjetti per via di i prublemi chì si sviluppanu in l'applicazioni, Kocaoğlu hà dettu chì in u tramway Konak, i parcheggi in l'area verde di Mustafa Kemal Beach Boulevard sò andati in u primu prughjettu, è in Mithatpaşa Street, chì pensavanu cum'è una alternativa, i veiculi densi sò stati parcheggiati à u latu di a strada, era capitu chì a linea ùn permettenu micca questu è a strada era ripida. Ellu disse chì era determinatu chì ci pò esse prublemi in a strada. trafficu per via di i veiculi chì venenu da e strade traversate. Dichjarà chì anu truvatu a suluzione per piglià a strada di ritornu à Mustafa Kemal Sahil Boulevard, Kocaoğlu hà dettu: "Avemu riduciutu a larghezza di a strada da 3.5 metri à 3.25 metri nantu à u Boulevard. Avemu prutettu a strada à trè è à trè. Avemu ristrettu a mediana. Una di e linee hè stata posta da u latu di a terra è l'altra da u latu di u mare, andendu vicinu à u pavimentu ", disse.
Dichjarà chì u tram passerà davanti à u molo in Konak, Kocaoğlu hà dettu chì a linea chì girarà da Cumhuriyet Boulevard à Gazi Boulevard passerà à mezu à i platani quì. Kocaoğlu hà dettu: "I rails si alzaranu in questa sezione per prutege e radiche di l'arburi. U tramvia turnerà da l'incrozione Çankaya à Şair Eşref Boulevard ", disse. Dichjarà chì l'arbureti di l'aereo è di l'arbureti in u mezu di Şaif Eşref Boulevard sò cunservati è a strada andarà da a diritta è a manca di l'arburi, Kocağlu hà dettu chì dopu à a Moschea Hocazade, a linea hà da vultà prima à u Boulevard Ali Çetinkaya, è dopu à u cantonu di Atatürk Sports Hall da Ziya Gökalp Boulevard à Alsancak Station, hà dichjaratu ch'ellu ghjunghjerà à u fronte. Rimarchendu chì u mutivu di a revisione in u ritornu da a fermata di a moschea era u passaghju sotterranu di u veiculu di u tunnel profondu chì passerà sottu à a Piazza Vahap Özaltay, chì entrerà da Şair Eşref è escerà davanti à a Fabbrica di Gas di Carbone, Kocaoğlu spiegò chì un cambiamentu hè statu fattu à u passaghju di Şehitler Caddesi. In u primu prughjettu, era previstu chì e duie linee di u tram passeranu da Şehitler Caddesi, ma per ragioni cum'è a restrizzione di a strada è a rimozione di i pavimenti, ci hè una sola linea chì va da Şehitler Caddesi à Halkapınar, è A strada di ritornu da Halkapınar, una sola linea chì passerà accantu à u Ponte di Meles à l'Avenue Liman, hà dettu chì e duie linee cunvergeranu davanti à i silos di u Grain Board turcu.
"U PROGETTU DI 2ª ETAPA TRAVAGLIA IN TRAM"
Aziz Kocaoglu, Konak è Karşıyaka Mentre a custruzzione di tramvii cuntinueghja, invece, nantu à e richieste è i bisogni emergenti. Karşıyaka Ellu hà dettu ch'elli facenu a preparazione di a 2ª tappa di u tram. Kocaoğlu hà dettu: "Pianificamu a seconda tappa per una linea chì coprerà u tram à a Zona Industriale Organizzata İzmir Atatürk, Ata Sanayi, è u novu Hospital di Formazione Regionale Çiğli". Sicondu u prugettu in a pianificazione Karşıyaka U tram si estenderà finu à l'Hospital di Formazione Regionale di Çiğli, passendu per a zona industriale.
CAMERE PROFESSIONALI DATE BRIEFING
Per d 'altra banda, i funzionari di a Municipalità Metropolitana anu datu infurmazioni nantu à a strada di u prughjettu di u tram è a custruzzione à i rapprisentanti di e camere prufessiunali a settimana passata. À a riunione, chì hè stata tenuta nantu à e dumande di e camere prufessiunali, sò state fatte dichjarazioni nantu à i lochi induve l'arburi sguassati è trasportati da a strada mediana sò piantati, in particulare in Mustafa Kemal Sahil Boulevard, è l'arburi seranu prutetti durante u passaghju di a linea. Gazi Boulevard è Şaif Eşref. Hè statu dichjaratu chì cù l'arbureti novi per esse piantati quandu a linea hè cumpleta, u nùmeru d'arburi quì serà duie volte quellu di u passatu. I rapprisentanti di e camere prufessiunali anu ancu dumandatu dumande nantu à u prugettu tramjay.
REVISION TRAM !
palazzu è Karşıyaka Trams sò stati rivisitati parechje volte prima è dopu à l'offerta. I cambiamenti più impurtanti eranu a linea chì duverebbe passà per u regimentu mediu in Şair Eşref Boulevard prima di l'offerta, postu chì pruvucarà a rimuzione di l'arbureti di more in u mità, hè stata cambiata à a strada. A linea, chì hè prevista per passà à traversu a sezione induve i spazii verdi è i parcheggi si trovanu nantu à u Mustafa Kemal Sahil Boulevard, hè stata spustata in a strada Mithatpaşa, perchè pruvucarà a diminuzione di i parcheggi è l'arburi da esse eliminati. In ogni casu, per via di u fattu chì serà interrotta per via di u flussu di trafficu da e strade strette tagliate, impedisce u parcheghju in a strada è per via di prublemi di infrastruttura, Mustafa Kemal hè statu dopu purtatu à u Beach Boulevard. Hè statu decisu di passà a linea nantu à i lati di a strada di a terra è di u mare per ùn affettà i parcheghji è a zona verde nantu à u Boulevard. A traversa di a Piazza di a Republica hè ancu cambiata. A linea hè stata cambiata à Gazi Boulevard-Çankaya-Şair Eşref Boulevard. Karşıyaka U cambiamentu impurtante in u tramway era u cambiamentu di u passaghju Bostanlı Çarşı.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*