U fallimentu di l'escalator in Marmaray hà purtatu à u panicu di bombe 2 feriti

U fallimentu di l'escalator in Marmaray hà causatu un panicu di bomba 2 feriti: i citadini 2 sò stati ligeramente feriti in u panicu sperimentatu per u malfunzionamentu di l'escalator in Marmaray, chì hè a strada di trasportu chì cunnetta i lati europei è anatoliani di Istanbul sottu u mare.
Kadıköy Dopu à u malfunzionamentu di l'escalator in a Stazione di Ayrılıkçeşme, 2 persone sò state ferite ligeramente per via di l'atmosfera di panicu chì i citadini in a stazione pensanu chì u sonu di a stazione era splusivi.
Certi passageri, chì pensavanu à u sonu di e scale splusivi, si sò impauriti è si n'andò versu a porta di uscita. A pulizzia, u muvimentu speciale è e squadre medichi sò stati mandati à a stazione dopu un scontru di corta durazione hè accadutu à l'entrate è l'uscita per via di a densità.
In l'esaminazioni, hè statu determinatu chì u sonu chì hà causatu u panicu hè vinutu da l'escalator.
Duranti u panicu è a rissa, i citadini 2 chì sò cascati da e scale è sò stati ligeramente feriti sò stati purtati à l'uspidale da e squadre di u 112 Emergency Cervic.
MARMARAY
Marmaray, chì cullega e linee ferroviarie da i lati europei è asiatichi di Istanbul cù un tunnel di tubu chì passa sottu à u Bosforu, Halkalı Hè un prughjettu di migliurà è sviluppu di a ferrovia di 76 km trà Istanbul è Gebze. A sezione di 14 km di u prugettu, chì include u cruciamentu di u Bosforu, trà Ayrılıkçeşme è Kazlıçeşme, hè stata messa in serviziu u 29 ottobre 2013. Ci hè un totale di 3 stazioni nantu à a linea aperta, 5 di quali sò sotterranei.
U prugettu include tunnel di tubi immersi (1.4 km), tunnel perforati (9.4 km in totale), tunnel di cut-and-cover (2.4 km in totale), trè stazioni sotterranee novi, 37 stazioni sopra terra (rinnuvamentu è migliurà), novu cuntrollu operativu. centru, siti, attelli, facilità di mantenimentu, una nova terza linea da esse custruitu sopra a terra è muderni veiculi ferroviari cù 440 vagoni per esse acquistati.
U passaghju di u BC1 Rail Tube Tunnel è a tappa di stazioni di u prugettu, chì hè divisu in trè tappe, sò state messe in serviziu u 29 d'ottobre di u 2013.
A fase di Migliuramentu di e Linee Suburbani CR3 hè prevista per esse cumpletata in 2009. Questa tappa hè custituita da Haydarpaşa-Gebze è Sirkeci-Halkalı Hè a migliione di e linee suburbane (elettriche, meccaniche è strutturali).[8] In questu cuntestu, a distanza media trà duie stazioni in u latu Anatolian hè di 4,5 km. 10 è 2 stazioni extra seranu aperte da u latu europeu. A data di cumpiimentu di sta fase hè stata aghjurnata à 9, 2018 anni dopu à a data prevista inizialmente.
In a fase di Fabbricazione di Veiculi Ferroviari CR2, 2013 treni suburbani cù un totale di 38 vagoni, 10 di i quali sò 12-vagoni è 5 di quali sò 440-vagoni, sò stati impurtati da Corea di u Sud finu à u 60. Di i set cù un costu tutale di 586 milioni di dollari, solu 5 setti di 12 vagoni sò stati messi in serviziu cù a messa in serviziu di a sezione suburbana trà Ayrılıkçeşme-Kazlıçeşme in 2013, è l'altri 10 treni custituiti da 38 vagoni sò stati aperti in u 10. rùbbrica cù a lunghezza necessaria di rail per a manuvrabilità di i treni 2013. -Ùn puderia micca esse messu in serviziu perchè ùn ci hè micca un sistema di forbice. I set ricevuti in u XNUMX sò sempre mantenuti inattivi in ​​a Stazione Ferroviaria Haydarpaşa.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*