U deputatu Çankırı hà prisentatu u rapportu nantu à i prublemi di trasportu di Mardin à u ministru Arslan

U deputatu Çankırı hà presentatu u rapportu di i prublemi di trasportu di Mardin à u Ministru Arslan: U deputatu di Mardin di u Partitu AK Ceyda Bölünmez Çankırı hà visitatu u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan in u so uffiziu.
U deputatu di u Partitu AK Mardin Ceyda Bölünmez Çankırı hà visitatu u Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Ahmet Arslan in u so uffiziu. Durante a visita, Çankırı hà presentatu un rapportu detallatu chì cuntene i studii è e dumande à cortu è longu termine in quantu à i prublemi di trasportu di a cità per chì Mardin diventerà un centru di attrazione cù a so struttura storica è culturale, a struttura urbana è a situazione geopolitica.
Durante a visita, chì hà fattu in una atmosfera amichevule, u deputatu Çankırı spiegò à u Ministru Arslan chì Mardin duveria prufittà di u livellu di sviluppu in Turchia à a massima misura, trasmettendu u Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità à Mardin, accelerà u Ring. Prughjettu stradale, aumentendu u numeru di voli è facenu l'arrangiamenti necessarii nantu à l'autostrade, hà presentatu u rapportu, chì includeva
Nutendu chì u trafficu interurbanu annantu à a cità affetta negativamente u flussu di u trafficu urbanu per via di a situazione strategica di Mardin nantu à a storica Strada di a Seta, u deputatu Çankırı hà dettu chì i travaglii di custruzzione di a strada circundante duveranu esse realizati in i distretti Artuklu, Kızıltepe, Nusaybin è Midyat. allevà u trasportu in a cità è venenu à u puntu di congestione, hà insistitu chì deve esse cumpletu u più prestu pussibule.
"U Prughjettu RING ROAD DUVERA ESSERE COMPLETU ASAP"
U deputatu Çankırı hà dettu: "Considerendu a densità di i veiculi chì venenu da e linee stradali Diyarbakır è Şanlıurfa in a direzzione ovest, è i veiculi chì venenu da e linee stradali Şırnak, Habur International Silk Road è Batman in direzione est, e strade in u centru di a cità. ùn sò micca abbastanza per u trafficu di stu veiculu. A congestione purtata da sta densità di trafficu ghjornu per ghjornu, impedisce a pruvisione di trasportu urbanu in u centru di a cità è provoca una seria perdita di tempu è hà effetti negativi nantu à a vita di ogni ghjornu.
Per eliminà questi prublemi, a custruzzione di e strade di u circondu Mardin Sud è Nordu hè essenziale per cunnetta u trafficu di i veiculi originati da e linee uccidintali è orientali senza entre in a cità. Mardin South Ring Road è e linee stradali Batman-Midyat-Şırnak-Diyarbakır seranu cunnesse trà l'altri senza entre in u centru di a cità. U trafficu in u centru di a cità serà significativamente alleviatu da a cunnessione di a Strada di l'Anello di u Nordu in a direzzione Est, Şanlıurfa è Diyarbakır, u trafficu internaziunale di veiculi nantu à Habur-İpekyolu à punente, è u trafficu di veiculi in Şırnak, Hakkari è Indicazioni di Batman da By-Pass.
Durante a so visita, u deputatu Çankırı hà sottolineatu chì e disrupzioni chì causanu a perdita di vita è di pruprietà, induve l'accidenti si verificanu spessu in i distretti di Midyat, Yeşilli è Kızıltepe, è chì affettanu negativamente u flussu di pedoni è di trafficu, ponu esse minimizzati cù l'intersezione di u passaghju è l'output affondatu. i travaglii da fà, è i dati sustinuti da i visuali preparati nantu à sti studii sò ancu rappurtati, presentati à u Ministru Arslan.
Ministru di Trasporti, affari marittimi è cumunicazioni Ahmet Arslan, chì hà ancu parlatu di a circulazione di passageri in l'aeroportu di Mardin, u deputatu Çankırı hà dettu chì u numeru di voli hè insufficiente in l'alta dumanda di i citadini chì volenu viaghjà in aereu, è ci sò voli, soprattuttu nantu à a strada Mardin-Ankara, esprimenu e so dumande per aumentà u so numeru.
Spieghendu à u Ministru Arslan chì u trasportu di passageri in a regione hè realizatu principarmenti per strada è aereo, u deputatu Çankırı hà ancu mintuatu u Prughjettu Ferroviario Nusaybin-Habur High Speed ​​​​​​è hà dettu chì u cumpletu di u prugettu detta hè di grande impurtanza per i paesi. ghjente di a regione.
"PROJECT FERROVIARI RAPIDE NUSAYBIN-HABUR"
U deputatu Çankırı hà dettu: "U Prughjettu Ferroviario Nusaybin-Habur High Speed ​​​​, chì hà una lunghezza di 133 chilometri in i cunfini di a nostra pruvincia di Mardin, hà una impurtanza speciale in quantu à u trasportu di passageri è di merci. U trasportu di passageri in a nostra regione hè principalmente realizatu per strada è aereo, mentre chì u trasportu di carichi hè principalmente realizatu per strada. Cù a fine di u prughjettu di u trenu d'alta velocità Nusaybin-Habur è l'integrazione cù u centru logisticu di Mardin, chì hè in custruzzione, una parte significativa di l'intensità raccolta in u trasportu stradale è aereo in u trasportu di passageri è di merci serà trasferitu à a ferrovia. . U cumpletu di stu prughjettu hè di grande impurtanza in quantu à assicurà chì Mardin diventa un centru logisticu impurtante è una strada di trasportu naziunale è internaziunale. Accelerà a custruzzione di u prugettu è purtalla à a regione u più prestu pussibule farà cuntributi serii à l'ecunumia regiunale, u settore logisticu è u turismu ".
U MINISTRU INVITA ARSLAN À MARDIN
U diputatu Çankırı, chì hà trasmessu i rapporti chì hà preparatu nantu à i prublemi di Mardin à u Ministru Arslan è l'hà invitatu à Mardin, hà ringraziatu u Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Ahmet Arslan è tutti l'impiegati di u ministeru chì travaglianu sottu i so auspici per i so servizii à Mardin à u puntu di fà di Mardin un centru di attrazione, ringraziò.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*