Nove misure di sicurezza in l'aeroportu Atatürk è e stazioni di metro

Nuvelle misure di sicurezza in l'aeroportu di Atatürk è e stazioni di metro: barriere di cimentu sò state piazzate in i terminal domestici è internaziunali di l'Atatürk Airport cum'è parte di e misure di sicurezza. Inoltre, i guardiani di sicurità privati ​​​​guardanu cù armi di tipu MP-5, mentre chì i cani addestrati apposta sò tenuti in l'aeroportu. Per d 'altra banda, u dispusitivu X-RAY hè statu stallatu à l'entrata di a stazione di metro in Yenikapı.
Dopu à l'attaccu terrorista à l'aeroportu di Atatürk, i blocchi di cimentu sò stati posti nantu à i piani d'arrivu è di partenza di i terminal internaziunali è domestici. A barriera, purtata da camioni, hè stata stallata cù gru. À u stessu tempu, in u scopu di e misure di sicurezza, i guardiani di sicurità privati ​​​​accuminciaru à guardà cù pistole automatiche di tipu MP-5. Per d 'altra banda, i cani detector di bombe sò tenuti in l'aeroportu.
Per d 'altra banda, u dispositivu X-RAY hè statu piazzatu à l'entrata di a stazione di metro Yenikapı. Citizens Citizens chì passavanu à traversu l'apparechju X-RAY sò stati dopu cercati da a polizia, mentre chì e so valigie sò state verificate.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*