Cuntinuà à investisce in u statu d'emergenza

Investimentu cuntinuu in u statu d'emergenza: Türkiye implementerà ancu u statu d'emergenza à u ritmu di l'investimentu. Dopu à u missaghju di u presidente Tayyip Erdoğan di "Acceleremu l'investimenti" mentre annunziendu a decisione di u statu di emergenza di 3 mesi, parechji mega prughjetti di infrastrutture per un valore di miliardi di dollari seranu implementati in 1 annu.
Mentre annunziava a decisione di u statu di emergenza, u presidente Tayyip Erdoğan hà datu u missaghju "L'investimenti continuanu in modu decisivu", è parechji mega prughjetti di infrastrutture per un valore di miliardi di dollari seranu implementati in l'annu prossimu. A notte chì hà annunziatu a decisione di u statu di emergenza, u presidente Erdoğan hà dettu chì l'investimenti in Turchia ùn si fermanu è chì certi prughjetti, cumpresu u 1u ponte custruitu in Istanbul, seranu cumpletati è messi in serviziu à a fine di l'annu. Alcuni di i prughjetti previsti per esse aperti à cortu è mediu termini sò i seguenti:
AUTOSTRADA ISTANBUL-İZMİR: U ponte Osmangazi è e strade di cunnessione sò stati messi in serviziu in u prughjettu di l'autostrada di 3.5 chilometri, chì riduce u tempu trà e duie cità à 433 ore per strada. À a fine di l'annu, 120 chilomitri di u prugettu seranu cumpletati. Cusì, a parte di a strada finu à Bursa serà ancu messa in serviziu. U prugettu tutale serà finitu in 2018.
TUNNEL EURASIA: U Prughjettu Eurasia Tube Crossing, u gemellu di Marmaray, serà apertu u 20 di dicembre. 14.6 chilometri di u prughjettu di 3.4 chilometri passanu sottu à u mare.
3RD AEROPORTU IN ISTANBUL: 27 per centu di u prugettu, induve a custruzzione cuntinueghja rapidamente, hè statu finitu. Finu à avà, 2 miliardi d'euros sò stati spesi in u prugettu. Hè destinatu à apre in u primu trimestre di u 2018. Quandu a prima fase hè finita, 2 mila aerei sbarcaranu, è quandu tuttu hè finitu, 3 mila aerei sbarcaranu.
AEROPORTU RIZE-ARTVİN: A decisione di u Cunsigliu di l'Altu Pianu (YPK) hè stata presa recentemente. U prugettu serà messu in licitazione quist'annu. n PORTU FILYOS : U portu, chì hè unu di i 3 porti maiò, serà scavatu prima di a fine di l'annu. Dopu chì i travaglii di l'infrastruttura sò finiti, una superstruttura è una licitazione di operazione serà fatta.
FERROVIA BAKU -TIBILISI-KARS : U prugettu hè previstu per esse apertu quist'annu. Cù u prugettu, una parte significativa di a carica chì pò esse trasportata in grandi volumi da l'Asia à l'Europa è da l'Europa à l'Asia passa per Turchia. A linea hà una capacità di trasportu 1 milione di passageri è 6.5 milioni di tunnellate di merci.
PONTE YAVUZ SULTAN SELIM: U 3u ponte custruitu in Istanbul serà apertu u 120 d'Aostu cù a so autostrada di 26 chilometri è e strade di cunnessione. L'ultimi travaglii riguardanti e turri sò stati realizati nant'à u ponte, induve i travaglii di asfaltatu sò stati finiti. Cusì, i torri di u ponte di 322 metri piglianu a so forma finale. U prucessu di custruzzione principia cù l'offerta per e sezioni Kurtköy-Akyazı di 169 chilometri di lunghezza è Kınalı-Odayeri di 88 chilometri, chì sò a continuazione di u Prughjettu di l'Autostrada Marmara di u Nordu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*