Quelli chì passavanu u Ponte Osmangazi eranu più sorpresi da ellu.

Quelli chì passanu da u ponte Osmangazi sò stati più sorpresi da ellu: i citadini chì anu utilizatu u ponte Osmangazi, chì hà attiratu una grande attenzione è induve più di 1 milione di traversate sò stati fatti durante a festa di l'Eid, attiravanu l'attenzione à un altru dettu nantu à e social media. U Tunnel d'Orhangazi, chì hè statu custruitu in u scopu di u prughjettu di l'Autostrada Gebze-Orhangazi-İzmir è u Ponte di Traversu di u Golfu, attira l'attenzione cù a so lunghezza è u so brevi tempu. Parechji utilizatori nantu à e social media attiranu l'attenzione à u tunelu giant, chì hè statu finitu in 2 anni cù u ponte, è riferite à u tunnel di Bolu Mountain, chì hà pigliatu 14 anni per custruisce.
Cù l'intelligenza di "a strada hè a civilizazione", investimenti significativi sò stati fatti in u campu di u trasportu, chì hè statu un muvimentu di sviluppu maiò in Turchia in l'ultimi 13 anni, è i prughjetti cuntinueghjanu. U ponte Osmangazi, chì a custruzzione hè stata osservata passu à passu è chì l'apertura era aspittata, hè stata messa in serviziu di i citadini a settimana passata cù a participazione di u presidente Recep Tayyip Erdoğan è u primu ministru Binali Yıldırım. A collana di u Golfu di Izmit, chì hè trà i prughjetti giganti implementati da u nostru paese in u scopu di l'obiettivi 100, u 2023 anniversariu di a Republica, hè stata implementata cù un investimentu di 9 miliardi di dollari. U percorsu, chì hà pigliatu circa 2 ore in vittura in u Golfu di Izmit utilizendu a strada esistente, hè stata ridutta à 4 minuti grazia à Osmangazi, chì si trova in u 6u postu trà i più grandi ponti di sospensione di u mondu cù span media. Quandu u prugettu tutale hè finitu, hè previstu chì a strada Istanbul-Izmir, chì dura sempre 8-10 ore, serà ridutta à 3,5 ore è in ritornu, 650 milioni di dollari seranu salvate annu.
U tunnel più longu di Turchia
U Tunnel d'Orhangazi, unu di i pilastri più impurtanti di u prugettu, hè statu finitu in silenziu, à u cuntrariu di u Ponte Osmangazi. U nome di u Tunnel di Samanlı, chì hè statu custruitu cum'è parte di u Prughjettu di l'Autostrada Gebze-Orhangazi-İzmir è hè u tunnel di 3 corsie più longu in Turchia, hè statu cambiatu in "Orhangazi". Viaghjà si trasforma in un grande piacè cù stu tunnel.
Cumplitu in tempu record
U Tunnel d'Orhangazi, custituitu da un tunnel di tubu doppiu cù una lunghezza di 3 metri è una lunghezza di 591 metri, hè statu finitu in un periodu storicu di 3 anni è 586 ghjorni. U tunelu, chì hè statu finitu in ghjennaghju, ma in attesa di l'appruvazioni di u Ministeru di Trasportu, Affari Marittimi è Comunicazioni, hè statu apertu à u trafficu u 2 d'aprile.
Altinova direttamente senza vede Yalova
L'entrata di u Tunnel d'Orhangazi, chì hè stata custruita in u scopu di u prughjettu di l'Autostrada Gebze-Orhangazi-İzmir è u Ponte di Crossing Körfez, hè fatta da Altınova è l'uscita hè da Ortaköy, un distrittu di Orhangazi. I veiculi chì viaghjanu da Bursa à Istanbul ponu ghjunghje à Altınova direttamente sottu à i Monti Samanlı senza vede Orhangazi è Yalova.
Istanbul-Bursa 1 ora
U Tunnel Orhangazi, chì riducerà a distanza trà Istanbul è Bursa à 1 ora, è chì riducerà a distanza trà Bursa è İzmir à 2 ore cù a fine di l'autostrada, hè statu custruitu in standard europei. L'autorità definiscenu un "tunnel intelligente" per u tunnel, induve e precauzioni sò pigliate contr'à ogni tipu di negatività chì ponu accade grazia à l'ultime tecnulugia pusata in u tunnel.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*