A reazione à u tentativu di colpu cresce in Afyonkarahisar

A reazione à u tentativu di colpu di colpu cresce in Afyonkarahisar: E reazzione à u tentativu di colpu militare in Afyonkarahisar crescenu cum'è una valanga. In questu cuntestu, a piattaforma creata da l'urganisazioni non governamentali di a cità hà fattu una dichjarazione in a Stazione Ferroviaria Ali Çetinkaya è hà cundannatu u tentativu di colpu.

I rapprisentanti è l'impiegati di l'urganisazioni non governamentali TCDD riuniti in Ali Çetinkaya Station, anu reagitu à u tentativu di colpu militare. In a dichjarazione in quale a reazione cumuna hè stata data; Rappresentante Provinciale di Türk-İş Muharrem Uslu, Ufficiale di Trasportu-Sen Afyonkarahisar Branch President Ahmet Söğüt, AFDEMED Branch President Hasan Yılmaz, DEMARD Branch Head Reşat Petek, DEMOK Branch Head İbrahim Yılmazkol eranu ancu presenti.

DANNU A MENTE
Muharrem Uslu, Capu di u Branch of the Demiryol-İş Union Branch, Türk-İş Afyonkarahisar Provincial Representative, hà dettu chì vedenu l'attentatu contru u paese è a nazione cum'è un colpu contr'à a demucrazia è a vuluntà di a nazione. Uslu hà dichjaratu chì cum'è impiegati, sò contru à ogni tipu d'iniziativi chì si sviluppanu fora di l'ordine custituziunale è ignoranu a vulintà di a nazione; "U disastru sperimentatu in cunfurmità cù a rivolta militare in questi ghjorni quandu u flagellu di u terrurismu hà spazzatu u nostru paese, è induve a sulidarità è u più necessariu, hè stupente. Ciò chì hè accadutu hè incredibile. I suldati non turchi, disfrazati da suldati, sparanu suldati turchi, polizia è civili ; scontru cù a polizia. Notre assemblée suprême, qui n'a pu être supprimée à aucun moment de son histoire, a été abattue par nos propres avions de guerre et hélicoptères. disse.

"ÙN NESSAremu micca da a piazza"
Muharrem Uslu hà dettu ch'elli cunsidereghjanu stu tentativu, oltre u tentativu di colpu, cum'è un tentativu di "occupà" u statu da l'internu eliminendu a vulintà naziunale, da FETÖ / PDY, chì hè statu creatu cum'è un prughjettu internaziunale annantu à un periudu di 40 anni. Nutendu chì l'azzioni di l'urganizazione terrorista insidiosa ùn saranu mai scurdati è pardunati da a nazione, Uslu hà dettu; "Stemu vicinu à u nostru paese, u nostru parlamentu è a nostra nazione è continueremu à stà cun ellu. Cù a postura dritta di a nostra amata nazione, stu flagellu hè in strada per esse eliminata. I nostri impiegati ùn lasciaranu micca e piazze finu à chì sta rivolta odiosa è attaccu terrorista hè finita. Tuttu ciò chì hè necessariu deve esse fattu per caccià e radiche di i traditori chì anu tombu i suldati turchi cù i tanki, chì anu uccisu brutalmente i nostri pulizzeri bombardenduli cù tanki. Ùn permetterà à nimu di disturbà a pace è a tranquillità di u nostru paese ". disse.

A PULIZIA INTERNA LEGALE hè OBBLIGATORIA
Dicendu chì anu cundannatu u tentativu odioso è l'attaccu terrorista destinatu à distrughje l'unità, l'integrità è a struttura demucratica di a Turchia, Uslu hà cuntinuatu cusì: "Tutti i traditori implicati in questu affari sò accolti è previsti per esse puniti appena si meritanu. Inoltre, per sbarazzà di sta urganizazione, chì hè intesa per esse formata in l'agenzii ghjudiziali, civili, militari, di l'intelligenza è di l'applicazione di a lege di u nostru statu, a polizia, a gendarmeria, a guardia costiera è altre istituzioni, hè imperativu chì u nostru paese sia purificatu da i mezi legali u più prestu pussibule. Noi, l'impiegati, annunziemu à u publicu sanu chì simu pronti à piglià a rispunsabilità necessaria in ogni puntu induve u nostru statu, a nostra nazione è a nostra Assemblea Suprema ci anu bisognu in questi ghjorni difficili di u nostru paese; Vulemu a misericordia di Diu à i nostri martiri, una pronta guarigione à i nostri feriti, e nostre condolenze è pazienza à e famiglie in luttu ".

A PASSWORD DI U COUP ERA MARMARIS
In nome di a Piattaforma di l'Organizazioni Non Governative TCDD, l'Ufficiale di Trasportu-Sen Afyonkarahisar Branch President Ahmet Söğüt hà parlatu. In e prime ore di u tentativu di colpu, Ali Yalçın, presidente di a Confederazione Memur-Sen, esce à u campu; Hà ricurdatu ch'ellu hà datu u missaghju chì oghje ùn hè micca u ghjornu per stà in casa, ma u ghjornu per piglià cura di u paese. Söğüt hà dettu: "U tentativu di colpu infieru contr'à a vulintà naziunale hè statu respinta da a previsione di a nostra nazione, da a postura dritta di u nostru statu, l'urganisazioni non governamentali è l'urganisazioni di u travagliu. U codice di u colpu; Era Marmaris. Se u presidente era statu ammazzatu quì, allora parechji generali di u colpu sò apparsu. Per quessa, l'arechje di parechji putchisti, chì eranu incaricati di unità in tutta a Turchia, eranu in Marmaris. Ma ùn era micca ciò ch'elli aspettavanu. A trasmissione in diretta d'Erdogan nantu à CNN Türk hà fattu parechji putschisti in daretu. Era vivu è sfidau. Hè quì chì hà datu u colpu. Erdogan hà dimustratu ch'ellu hè vivu, ancu s'ellu cù una simplice maghjina di u telefuninu, hà scioltu u nodu. A maiò parte di i putschisti anu retrocede. In fatti, certi putschisti chì anu vistu à Erdoğan in diretta nantu à u screnu, accendenu a televisione è dete discorsi ch'elli duveranu vultà à a caserna militare. Turchia hè trista di vultà da l'orlu di un colpu assai più grande di ciò chì si pensava prima. U periculu ùn hè ancu passatu. I quadrati sò assai impurtanti ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*