Sincan-Gar-Sıhhiye express era viotu u primu ghjornu

Sincan-Gar-Sıhhiye express era viotu u primu ghjornu: i travaglii di rinnuvamentu di Başkentray in a linea Sincan-Kayaş sò cuminciati ieri. Un gran numaru di passageri, inconsapevoli di l'arrangiamentu, nantu à a linea induve ci saranu 3 voli à a matina è à a sera, vultatu da a stazione di Sincan. A linea express Sincan-Gar-Sıhhiye di EGO, numeru 522, era viota u primu ghjornu.
I travaglii nantu à u prughjettu Başkentray, chì rinnuvà e linee suburbane di Ankara, anu cuminciatu ieri matina. Parechji citadini, chì ùn sapianu micca chì a periferia di Sincan-Kayaş avia sospesu i so voli in u scopu di a rinnuvazione di 18 mesi, sò stati sconvolti à a Stazione Ferroviaria di Sincan, induve sò ghjunti à prima matina. Parechji di i citadini inconsapevoli sò tornati. Mentre chì alcuni di i passageri anu preferitu 7,8 voli suburbani à 9, 3 è XNUMX di a matina, alcuni anu utilizatu minibus, veiculi di trasportu publicu privatu è autobus EGO chì andavanu da u distrittu à Ulus è Sıhhiye. I novi orari di i treni sò stati appiccicati cù cartelli intitulati "U travagliu di Baskentray sò cuminciati" à l'entrata è e piattaforme di passageri di a Stazione Sincan, mentre chì l'annunzii sò stati fatti in tuttu u ghjornu. I guardiani di sicurità anu ancu infurmatu à i citadini entranti è li dirigenu per spedizioni di a matina è di a sera cù l'avvertimenti "L'ultima tappa di u trenu hè a Stazione di Ankara, u trenu si ferma solu in Etimesgut".
ANNUNZI SERRAN FATTI
U primu ghjornu, a linea espressa Sincan-Gar-Sıhhiye numero 522, messa in serviziu da EGO per i passageri di u trenu Sincan-Kayaş, era viota u primu ghjornu. U fattu chì ùn ci era micca annunziu annantu à l'autobus in a Stazione Ferroviaria era ancu efficace in questa situazione. I funzionari di l'EGO anu dichjaratu chì l'annunzii riguardanti a linea sò stati fatti nantu à i siti Internet è à traversu a stampa, è chì a lettera d'annunziu seria appesa in a stazione di treni.
UNA VOLTA IN 10 MINUTI
L'autorità anu dettu: "A Stazione di Xinjiang hè a prima tappa, ma l'interessu previstu da u primu ghjornu ùn era micca. Avemu 10 voli ogni 522 minuti durante l'ore di punta di a matina è di a sera. I voli cuntinueghjanu in tuttu u ghjornu. U trasportu à Sıhhiye hè furnitu da piglià i passageri da e fermate induve si trovanu e stazioni di treni. U numaru di passageri hè ancu bassu per u fattu chì a maiò parte di a ghjente hè fora di a cità per via di e vacanze è e scole sò chjuse. In una settimana, u sistema hè cumplettamente stabilitu è ​​i citadini cumincianu à aduprà sta linea ", disse.
SIAMU SALTATI À TRAFFICI
Unu di i citadini, Mustafa Kat, chì hà criticatu a mancanza di annunzii, hà dettu: "Ùn sapia micca chì u trenu hè statu cacciatu. Avarà da andà à Ulus in autobus è prubabilmente seraghju tardu. Più annunzii anu da esse fattu in televisione è altri canali. U trenu di trasportu ci avia salvatu da u trafficu di u minibus è di l'autobus, è eramu stati in u trafficu di novu. Entra in u centru di a cità da Etimesgut in Sincan hè un dolore. Saria megliu se facianu stu travagliu di notte è cuntinueghjanu a spidizioni durante u ghjornu ", disse.
L'ORE SUN FATTA À QUARTIERE
Alcuni di i passageri anu ancu dichjaratu chì si moveranu secondu l'ora di partenza determinata in a matina è a sera. Sezai Özdemir disse ch'ellu và à a barbiera di Etimesgut pigliendu u trenu ogni matina: "Vaiu à travaglià da Sincan à Etimesgut ogni matina. Per furtuna, u trenu ferma in Etimesgut. Oghje aghju amparatu l'ora di partenza di a sera è di a matina di u suburbiu. Da avà, aghjustà a mo ora di partenza è d'arrivu secondu 8 quarti di a matina ", disse.
3 A MANANA 3 RITORNU A SERA
U Prughjettu Başkentray, chì furnisce l'integrazione di prughjetti di Treni d'Alta Velocità (YHT) in a cità di Ankara, durà 18 mesi. Durante u prucessu di custruzzione di u prugettu, chì costarà vicinu à 600 milioni di lire, tutti i passaggi à livellu seranu eliminati da a custruzzione di ponti è ancu sottu è sopra i passaghji à a ferrovia. 13 sottopassaggi autostradali è passaggi superiori seranu custruiti in direzzione di Kayaş. L'infrastruttura è i sistemi elettromeccanici di tutte e linee esistenti seranu rinnuvati, è tutte e stazioni di a linea suburbana seranu rinnuvate cù un approcciu architettonicu mudernu in u standard di metro, adattatu per l'usu di i citadini disabili. Inoltre, u standard di tutte e stazioni è e piattaforme serà elevatu rendendu u corridore esistente adattatu per l'operazioni di treni d'alta velocità, cunvinziunali è suburbani. In u scopu di l'opere trà l'11 di lugliu di u 2016 è l'11 di dicembre di u 2017, i treni suburbani serviranu 3 volte, lascendu Sincan à a matina è tornanu da Ankara à a sera. L'ora di partenza di a matina è a sera di u suburbiu, chì ferma solu in Etimesgut, sò i seguenti:
SERA ANKARA-SINCAN
16:20
18:20
19:46
SİNCAN-ANKARA MATTINA
07:15
08:16
09:22
ETİMESGUT-ANKARA SABAH
07:26
08:27
09:33
GÖKÇEK: SURVIVAREmu PER 18 MESI
Per d 'altra banda, u sindaco metropolitanu Melih Gökçek hà dettu ancu chì anu messu una linea di autobus express per via di l'iniziu di u travagliu suburbanu. In u so tweet in Twitter, u presidente Gökçek hà dettu: "U travagliu di a linea suburbana principia nantu à a linea Xinjiang. Pudemu a linea di bus express invece di u trenu. Soffriremu per 18 mesi ", disse.
LENTO: ELMADAG DEVE ESSERE YENİKENT
Mansur Yavaş, chì era u candidatu per a Municipalità Metropolitana d'Ankara da u CHP in l'ultime elezzione, hà ribattutu chì a linea duveria esse trà Elmadağ è Yenikent, cun un tweet da u so contu Twitter in quantu à l'iniziu di l'opere di Başkentray. In u so tweet lento, era u nostru prughjettu elettorale di utilizà u trenu di trasportu cum'è un "sistema di ferrovia leggera" in u trasportu publicu. Duverebbe esse Elmadağ-Yenikent ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*