Soma ùn hà micca dichjaratu chì i treni andavanu à Antepe

Soma ùn hà micca cura di i treni si n'andò à Antep: a municipalità metropolitana di Gaziantep hà cura di e locomotive a vapore, chì sò stati inattivi per 50 anni, in u distrittu Soma di Manisa. Locomotive storichi sò stati purtati à Gaziantep è esposti in u sicondu parcu più grande di Turchia.
YILMAZ SARIPINAR
I 50 più grandi locomotive à vapore di u mondu, chì sò stati inattivi per 7 anni in u distrittu Soma di Manisa, sò diventati un museu in Gaziantep. Locomotive sò state purtate à Gaziantep è cuminciaru à esse piazzate in u sicondu parcu più grande di Turchia. E locomotive, chì sò state affittate da l'ordine di u sindaco di a municipalità metropolitana di Gaziantep, Fatma Şahin, anu cuminciatu à esse trasferitu à u Parcu di a Stazione Metropolitana, chì serà a seconda zona di vita suciale più grande in Turchia.
A spedizione pigliarà
E locomotive a vapuri in Soma, chì eranu in via di decadenza è abbandunate à l'ubriache, seranu trasfurmate in u simbulu di u parcu è seranu aperti à i visitori cù tracce di u periodu. Dui di e locomotive sò stati purtati à Gaziantep è riuniti in u so novu locu. Una di e locomotive, chì era stata inattiva in Soma dapoi u 2, hè stata piazzata in u parcu cù l'aiutu di una gru, mentre chì l'altru era postu davanti à a Stazione Ferroviaria. Erkan Gökdağ, rappresentante di a cumpagnia di l'imprenditori, hà dettu: "Si dice chì u trenu si ferma in Soma dapoi u 1982. Scriveremu u vostru curriculum vitae nantu à u trenu. Siccomu hè unu di i prughjetti iconichi di Gaziantep, metteremu 1982 locomotive a vapuri nostalgiche in u prughjettu di u parcu, chì hè custruitu nantu à una zona di decare esistente 70.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*