Direttore Generale TCDD İsa ApaydınMessaghju di festa di Ramadan

Avemu l'alegria è a felicità di scuntrà una altra festa di Ramadan, in quale i sentimenti d'amicizia, di fratellanza è di spartera ghjunghjenu à u so piccu.
Continueremu à purtà i nostri passageri è i so amati cù i nostri Treni d'Alta Velocità veloci, sicuri è còmode chì operanu nantu à e linee Ankara-Eskişehir-Istanbul, Ankara-Konya è Konya-Istanbul, cù u Marmaray in Istanbul è cù i nostri treni convenzionali.
Cum'è una di l'istituzioni più arradicate di Turchia, cuntinuemu à custruisce u nostru paese cù e linee di treni d'alta veloce è d'alta velocità è di mudernizà e nostre ferrovie ghjornu è notte, in linea cù a nostra rispunsabilità storica chì avemu assuciatu da 160 anni.
Cum'è sempre, i ferrovieri chì si sacrificanu è duranu anu a più grande parte in a realizazione di i nostri prughjetti, chì sò basati nantu à u benessiri di u nostru paese è a felicità di i nostri citadini.
Cù sti sentimenti, felicitaraghju l'Eid al-Fitr inseme cù e famiglie di i nostri passageri è culleghi, è spergu chì purterà a pace, a felicità è u benessere à u nostru paese, a nostra nazione, u mondu islamicu è tutta l'umanità.
İsa Apaydın
Direttore Generale TCDD

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*