Un trenu carricu di veiculi militari aspetta

U trenu carricu di veiculi militari hè in attesa: U trenu carricu di veiculi militari è munizioni, chì hè stata fermata in Bilecik à a sera di u tentativu di colpu di lugliu 15, hè sempre aspittendu.
A sera di u tentativu di colpu di u 15 di lugliu da l'Organizazione Terrorista Fethullahist, un trenu pienu di veiculi militari è munizioni hè stata fermata in Bilecik. Hè amparatu chì u trenu era aspittendu in Bilecik.
A notte di u 15 di lugliu, quandu u tentativu di colpu hè accadutu, u trenu di merci, chì partia da Ankara Mamak 28a Brigata d'Infanteria Mecanizzata à u 1u Comandamentu di l'Armata in Istanbul, hè statu arrestatu da e squadre di polizia in Bilecik cù l'istruzzioni di u procuratore. uffiziu. Un esame hè statu fattu nantu à u trenu di merci cù 30 vagoni. U trenu cù munizioni è veiculi blindati ùn era micca permessu di andà in Istanbul.
ATTENDU DA U 16 LUGLIU
Mentre era sappiutu chì l'ufficiali di a 28a Brigata d'Infanteria Mecanizzata Cumandavanu chì a spedizione era di rutina, l'uffiziu di u procuratore hà trovu suspettu chì una tale munizione hè stata spedita à Istanbul a notte di u tentativu di colpu è hà lanciatu una investigazione.
U trenu di merci hè aspittatu à a Stazione Ferroviaria di Bilecik sottu sorveglianza di a polizia da 16:03.00 u XNUMX di lugliu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*