U focu in Bursa hà fermatu l'espedizioni di Bursaray

U focu in Bursa Fermava i Voli di Bursaray: Un focu hà scoppiatu per via di u focu di gas d'heliu in una fabbrica di palloncini volanti in u Distrettu Osmangazi cintrali di Bursa.
I sforzi cuntinueghjanu à spegne u focu, chì si sparghje rapidamente è si sparghje à u locu di travagliu circundante, pruvucannu a paura di u tempu à u tempu per l'esplosione di tubi d'heliu.
Un focu hà scoppiatu versu 19.00:XNUMX in a fabbrica di palloncini volanti chì appartene à Turgay Pakyürek, situata in l'area di Tanneries di Soğanlı District di u distrittu cintrali di Osmangazi. Parechji cilindri di gasu d'heliu in a fabbrica splutavanu. U focu chì si sparghje rapidamente si sparse ancu in un magazzinu di legnu è un magazinu di riparazione di pneumatici. Mentre i citadini anu sperimentatu un grande panicu per via di l'esplosioni, i nuvuli scuri cupria u centru di a cità per via di u focu.
Mentre i squadre di a Brigata Metropolitana di Bursa, è i brigate di u focu di u distrittu circundante intervenenu in u focu, ambulanze sò state spedite in a regione. Mentre i squadre di polizia chjusu a strada di Mudanya à u trafficu partendu da Merinos Junction, misure di sicurezza estensive sò state pigliate in a regione. I sforzi di estinzione di u focu cuntinueghjanu.
I VOLI BURSARAY sò stati suspesi per via di un densu fumu
U focu, chì hà iniziatu com'è u risultatu di l'esplosione di un cilindru di gasu d'heliu in un attellu di palloncini volanti in u Distrittu Soğanlı di u Distrettu Osmangazi cintrali di Bursa, cuntinua. L'equipaggiu di u focu risponde à u focu, chì si sparse à u vechju magazzinu di pneumatici adiacente è u mulinu di legnu. Dopu chì l'autostrada Bursa-Izmir hè stata chjusa à u trafficu per via di u fumu pesante emessu da u focu, i servizii di Bursaray, chì furnisce u trasportu urbanu, sò stati ancu fermati.
U FEU ERA SOTTU CONTROLLU
I sprinklers di u focu chì appartenenu à a Direzzione Regiunale di Foresta sò ghjunti è sustenevanu l'equipaggiu di u focu, chì eranu insufficienti cum'è u focu criscinu, chì cuminciò cù l'esplosione di gasi di l'heliu in l'attellu di u pallone volante è si sparghje à dui attelli adiacenti. E squadre AFAD, AKUT, UMKE è NAK sò state ancu spedite in a regione. U focu hè statu cuntrullatu cù l'intervenzione di i brigate di u focu chì durò 2 ore. I sforzi di rinfrescamentu di e squadre cuntinueghjanu in scena.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*