U numeru supirau 10 mila in a campagna di firma di Tarsu ùn esse divisu in dui.

U numaru di signatures in a campagna per Tarsus per esse divisu in dui superava i 10 mila: u presidente di u Cunsigliu di a cità di Tarsus, Ufuk Başer, hà dettu chì a campagna di petizioni, chì hà iniziatu cù u scopu di mette u prugettu di traversata di treni d'alta velocità, chì dividirà u cità in dui, cuntinueghja.
Dichjarà chì cuntinueghjanu à circà l'aiutu di l'ONG è u publicu, Başer hà dettu chì a campagna "Ùn lasciate micca chì Tarsus sia divisu in dui, dà a vostra firma", chì anu iniziatu pocu tempu, cuntinua.
Başer hà dettu ancu chì anu visitatu parechji presidenti di a camera è organizzazioni non governamentali cù a campagna chì anu iniziatu prima di e vacanze, è hà dettu chì u trenu d'alta velocità chì passerà per u centru di a cità dividirà a cità in dui, i passaghji pedonali seranu chjusi. a causa di u prugettu, è un ritrattu assai negativu sarà creatu cù u muru à esse custruitu oltri a contaminazione di u sonu.
Baser hà dichjaratu chì u numeru di firme raccolte finu à avà in a petizione chì hè stata aperta superava 10 mila è hà dettu: "Vogliu ringrazià i membri di u protocolu, l'individui è l'urganisazioni chì anu sustinutu a nostra campagna".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*