U travagliu acceleratu in u tunnel ferroviariu più longu di Turchia

U travagliu nantu à u tunnel ferroviariu più longu di Turchia hà acceleratu: U travagliu hè acceleratu cù a messa in funzione di a macchina di scavi di tunnel in u "Progettu di passaghju di u tubu doppiu ferroviariu" chì unisce u distrittu di Bahçe di Osmaniye è u distrittu di Nurdağı di Gaziantep.
U travagliu nantu à u prugettu, chì cunnessa i distretti di Nurdağı di Osmaniye è Bahçe di Gaziantep è serà u più longu passaghju di ferrovia di Turchia in doppia tubu, ognuna cù una lunghezza di 10 mila 200 metri, accelerata cù a messa in funzione di a macchina di scavi di tunnel.
Quandu a linea cunvinziunali Adana-Gaziantep-Malatya Bahçe-Nurdağ Variant and Railway Tunnel Passage Project, custruita da a Republica di Turchia State Railways (TCDD), hè finita, a ferrovia esistente serà accurtata di 17 chilometri.
Hasan Çatlakkaya, u direttore di u situ di custruzzione di a cumpagnia di l'imprenditori, hà dettu chì 10 metri di prugressu sò stati fatti in u primu tunnellu, ognunu di i quali hè 400 mila 8 metri di lunghezza è 1 metri di diametru, è 590 metri in u sicondu.
Unu di i passi più difficiuli in Turchia
Dichjarà chì a regione trà i distretti di Bahçe è Nurdağı hè trà e parti più difficili di Turchia in quantu à a geografia è a geologia, Çatlakkaya hà dettu: "Quandu u tunnel hè finitu, cunnetta Çukurova è a Regione di l'Anatolia Sud-Est. Ferrovia, autostrada, autostrada è oleoducti passanu per a regione, è e strutture residenziali è industriali sò situate fiancu à fiancu. A zona di falla di l'Anatolia Orientale passa ancu quì. In cunsiderà queste cundizioni, vedemu chì a strada hè abbastanza sfida ". disse.
U prughjettu, chì hè previstu di costu un totale di 193 milioni 253 mila lire, hè previstu per esse cumpletu in dicembre 2018. 24 travagliadori, 20 di quali sò persunale tecnicu, travaglianu in a custruzzione di u tunnel, induve u travagliu cuntinueghja 200 ore à ghjornu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*