1000 persone sospese da u Ministeru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni

1000 persone suspesi da u Ministeru di u Trasportu, l'Affari Marittimi è a Comunicazione: u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan hà fattu valutazioni speciali in quantu à u tentativu di colpu di lugliu di u 15.
Rispondendu à e dumande nantu à u tentativu di colpu di u 15 di lugliu, u Ministru Arslan hà parlatu di l'unspoken nantu à u scopu principale di l'urganisazione terrorista, in particulare FETO.
Ricordendu chì Turchia hè l'unicu paese in u mondu chì agisce cum'è un ponte trà 3 cuntinenti, Arslan hà dettu chì u scopu principale daretu à l'attacchi terroristi hè di prevene i scontri ecunomichi di Turchia in l'ultimi anni.
QUAND'AMU INIZIATI A CALCIARI À PIEDE DI QUALCUNU...
"Sempre chì avemu finitu e ferrovie è e strade divise trà l'Asia Centrale è l'Europa, avemu custruitu aeroporti, per dì cusì, avemu cuminciatu à calzà i pedi di qualcunu... Quelli chì ùn vulianu micca Turchia in u mondu cuminciaru à circà pinze per elli stessi. Questu hè u scopu principale di l'urganisazioni terroriste, in particulare FETO ".
A DEBLESZA DI L'ECONOMIA DI TURCHIA SIGNIFICA A FALLA DI PARLA DI U PRESIDENTE
Arslan hà dettu chì un altru scopu di l'urganisazioni terroriste, in particulare FETO, per attaccà a Turchia hè di fà perde u so putere à u presidente Recep Tayyip Erdoğan in a pulitica internaziunale.
Arslan hà dettu: "Quantu più cresce economicamente, più avete voce in u mondu".
"Dicenu:" Se blocchemu i prughjetti di trasportu, impedisceremu a crescita di Turchia. Cume a Turchia si debilita, a parolla di u capu di Turchia hè menu pronunzia. U nostru presidente, chì vedenu cum'è l'unicu ostaculu per l'urganizazione terrorista per ghjunghje à i so scopi, hà vistu prima è hà pruvatu à prevene.
Si sò inciampati o incununati
Arslan hà ancu fattu dichjarazioni annantu à i membri di FETO chì sò in publicu.
"Durante u periodu 17-25 dicembre, avemu veramente vistu quantu prublemi pò esse FETO. Dopu à u 17-25 di dicembre, ognunu si caccià u so cappellu è u mette davanti. Avemu capitu chì; Mentre pruvava di fà e cose per u benefiziu di stu paese, qualchissia ci hà sempre ingannatu, sempre mette una cunea ".
U TRAILER ùn hè micca solu di guidà i tanki nantu à u nostru populu
Enfatizendu chì u tradimentu di FETO ùn hè micca limitatu à ciò chì hè accadutu in a notte di u tentativu di colpu di lugliu di u 15, Ahmet Arslan hà dettu: "I nostri citadini anu vistu chì u tradimentu ùn hè micca solu guidà i tanki è spara razzi à e persone".
U 90 PERCENT DI TİB hè EXTRACT
Spieghendu chì u 17 per centu di u persunale di TİB, chì emergenu u 25-90 di dicembre è chì travaglianu cum'è un centru di interceptazione telefonica di FETO, sò stati sbulicati, u Ministru Arslan hà dettu: "Ùn pudemu micca dì quant'elli eranu maliziusi per aduprà TİB è istituzioni simili prima. 17-25 Dicembre, avemu vistu quantu avemu permessu di prugressà perchè avemu pensatu chì avarianu. In particulare in TİB è urganisazioni simili, grande selezzione sò state fatte per impediscenu ciò chì anu fattu. L'amici chì travaglianu in TİB sò stati rinnuvati à a tarifa di 90 per centu. U sistema di TİB hè statu cumpletamente rivisionatu ", disse.
U PIU GRANDE OBSTACULU À A PULIZIA PUBBLICA DI FETO 657
U Ministru Arslan hà dettu chì u più grande ostaculu à u licenziamentu di i membri di FETO, chì si sò stallati in istituzioni pubbliche, hè a Legge di u Serviziu Civile, numerata 657.
Sottulineendu chì l'evidenza è a prova hè necessaria per un ufficiale per esse licenziatu secondu u 657, u Ministru Arslan hà dettu: "Un omu ùn lascia micca traccia daretu à ellu!" hà fattu a so critica.
Arslan hà cuntinuatu cusì: "Dopu chì un attu cusì traditore hè statu fattu u 15 di lugliu è si sò dimustrati cusì chjaramente, l'azzione hè stata fatta à traversu i decreti lege. Pensu chì u decretu seria indispensabile in questu sensu. U statu d'urgenza era sempre impostu contr'à i citadini. Questa volta, un statu di emergenza hè statu dichjaratu per purgà i traditori in u statu, micca contru i citadini, ma cù u sustegnu di i citadini. Pruvemu di ùn fà nunda. Ùn ferite micca l'altri cù a calunnia di l'altri. I studii sò realizati in parechji spazii di ricerca è i risultati sò paragunati. Quelli chì anu cunnessione cù FETO sò selezziunati. Semu bè ".
1000 PERSONE SCUSCIATE DA U MINISTERIU DI TRASPORTI, MARITTI E CUMUNICAZIONI
Spieghendu chì mille persone da u Ministeru di i Trasporti è e so istituzioni cunnesse sò state sospese dopu à u tentativu di colpu, u Ministru Arslan hà dettu: "U travagliu cuntinueghja nantu à quelli chì ùn sò micca suspesi, ma sò pensati per esse ligati à FETO. Serà assicuratu chì u publicu ùn s'impegna micca in un tali tradimentu usendu di novu i mezi dispunibili ", disse.
L'IMPRESE DI SICUREZZA PRIVATA SONT INSPETTATE ANCHE
Ahmet Arslan hà cunfirmatu l'allegazioni chì i membri di FETÖ si sò stallati in cumpagnie di sicurezza privata, cum'è in a polizia è a TAF. Dichjarà chì l'investigazioni si estenderanu à e cumpagnie di sicurezza private è l'impiegati di e cumpagnie di sicurezza private, Arslan hà datu l'infurmazioni seguenti:
"Mentre sta pulizia hè fatta, studii sò fatti nantu à tutti. I studii sò realizati perchè ponu ancu infiltrate in cumpagnie di sicurezza private. Ci hè ancu una disposizione in i Decreti Leghji chì quelli chì sò espulsi da u settore publicu ùn ponu micca stabilisce cumpagnie di sicurezza private è ùn ponu micca travaglià in queste cumpagnie ".
U SOGNU PIÙ GRANDE DI AHMET ARSLAN
U Ministru di i Trasporti Arslan hà dettu u so sognu più grande in quantu à l'investimenti di trasportu à Hadi Özışık è Süleyman Özışık nantu à Internethaber: "L'ubbiettivi stabiliti da a fondazione di u Partitu AK sò oltre i limiti chì vulemu ghjunghje. U 26rd Bridge è u 3 Çanakkale Bridge, chì serà apertu u 1915 d'Aostu, sò sempre sogni. Kanal Istanbul hè un sognu in sè stessu.
U mo sognu più grande hè questu: cumpletà i corridori di trasportu di Turchia micca solu nantu à l'assi Est-Ovest, ma ancu in l'assi Nordu-Sudu nantu à a geografia. Cunsideremu tutti i prughjetti cum'è una parte di sta grande stampa per portà Turchia à u puntu chì aspittemu è per rializà u nostru sognu.
Per esempiu, assicurendu a custruzzione di a ferrovia da Edirne à Kars.
U trasportu trà l'Asia Centrale, l'Asia Fara è l'Europa passa per a Russia, chì hè chjamatu Corridor Nordu, o viaghja per l'Iran da u sudu di u Caspiu à l'Africa. Questu hè chjamatu Corridor Sud. U Corridor Mediu, chì passa sopra a Turchia, accurtà stu trasportu incredibbilmente è aghjunghje valore à Turchia. Tutti i nostri prughjetti sò cumplementarii à stu corridor. Quandu stu corridore hè finitu, avemu realizatu u nostru grande sognu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*