U 3u Ponte hè diventatu a nova strada per 21 mila veiculi pisanti

  1. U ponte hè diventatu a nova strada per 21 mila veiculi pisanti: i traversi Asia-Europa di veiculi pisanti chì utilizanu u Yavuz Sultan Selim Bridge seranu più faciuli.

Yavuz Sultan Selim Bridge, chì hè unu di i mega prughjetti sviluppati da Turchia in l'ultimi anni, serà prontu per i passaggi di i veiculi da u venneri.
Cù a decisione di u Centru di Coordinazione di u Trasportu d'Istanbul (UKOME) ieri, i veiculi pisanti, cum'è i camioni è i camioni, ora aduprà Yavuz invece di Fatih Sultan Mehmet Bridge (FSM), chì darà u trafficu un suspiru di sollievu. I veiculi cummirciali chì ponu aduprà solu FSM per l'ora di 14 anu l'uppurtunità di passà per Yavuz 7/24.
WATCH PROHIBITION DAI VICTORI D'ASPETTA
Grazie à u terzu collu di u Bosforu, i cunduttori di camioni è i cunduttori di camioni chì sò stati aggravati per via di a prohibizione di vigilia chì hà cuminciatu in u 2010 seranu salvate da aspittà longu à l'entrate di u ponte.
Mentre chì u prezzu di 9,9 lire hè determinatu per e vitture chì passanu per Yavuz, 4 lire seranu cullate da i camioni di 21 assi. U ponte, chì serve ancu cù 29 chilometri di strade di cunnessione chì si stende da Kurtköy à Mahmutbey, salverà 95 mila pruprietarii di veiculi pisanti, chì portanu a carica cummerciale di Turchia in Europa, tempu è soldi.
YAVUZ EVITÀ 1,7 MILIARDI DOLLARS PERD
In i 15 mesi di l'annu, 6 milioni 70 mila 102 veiculi anu attraversatu u 907 di lugliu Martiri è i ponti Fatih Sultan Mehmet in Istanbul, è 160 milioni 248 mila 198 lire, è 135 milioni 911 mila 403 lire da u veiculu 458 milioni 514 milla 783 milla. traversate fattu nantu à l'autostrade. In questu periodu, 206 milioni 14 mila 310 veiculi passavanu per ponti è autostrade, mentre chì l'ingressu tutale hè statu calculatu cum'è 618 milioni 762 mila 981 lire.
Avà, Yavuz Sultan Selim Bridge, chì hè previstu di purtà una parte significativa di sta carica solu, elimina ancu a contaminazione di l'aria causata da u trafficu; Impedisce una perdita ecunomica tutale di 1 billion 450 million dollars, di quale apprussimatamente 335 billion 1 million dollars sarà persu in energia è 785 million dollars sarà persu in u travagliu.
4X MORE FUEL CHE UN CORSO NORMALE
Facendu dichjarazioni, Fatih Şener, presidente di u Cunsigliu Esecutivu di l'Associazione Internaziunale di Trasportatori (UND), hà dichjaratu chì circa 500 veiculi cummerciale si movenu da a Turchia à l'Europa ogni ghjornu.
Ricordendu chì i veiculi di tonnellate pesanti sò pruibiti di entre in u trafficu trà 06: 00-10: 00 è 16: 00-22: 00, Şener hà dettu: "In questu periodu di 10 ore, sò stati permessi solu di utilizà l'FSM. A mità di u ghjornu hè andatu. Quandu i ponti sò stati aperti, u trafficu hè diventatu inextricable cum'è tutti i veiculi si sò diretti quì. Duranti l'ore quandu avemu firmatu è pudemu passà, i veiculi cunsumanu 3-4 volte più carburante cà a crociera normale ", disse.
A SOLUZIONE FINALE PER PERDERE TEMPU

  1. Dichjarà chì u ponte hè un prughjettu impurtante chì farà u cummerciu attivu, u presidente UND Şener hà dettu: "I nostri veiculi attraverseranu u vechju ponte in 3 ore, grazia à u Ponte Yavuz Sultan Selim, in mezz'ora. A perdita di tempu serà eliminata, un grande risparmiu sorgerà. "A ghjente chì hà custruitu stu ponte hà fattu un grande serviziu à a nazione", disse.

L'IMPORTAZIONE È L'EXPORTA SERA RELAXATA
Rimarchendu chì i veiculi chì vanu à l'esteru da Ipsala, Kapıkule è Hamzabeyli utilizanu u vechju ponte, u presidente UND Şener hà dettu: "Se i nostri veiculi portanu una carica di 45-50 mila dollari, seria un prublema impurtante per l'esportazione per ghjornu. A volte, i nostri veiculi sò stati persi à e porte di u cunfini per 1 ghjornu da aspittà nantu à u ponte. I nostri veiculi sò stati bloccati cù a prohibizione di u fusu orariu in Europa è stanu per u weekend. Avà u novu ponte avarà benefici serii. Inoltre, l'esportazioni da Istanbul à u Sud, l'Asia Centrale è l'Iran seranu ancu alleviate.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*