Cerimonia d'apertura di u ponte Yavuz Sultan Selim

Ponte Yavuz Sultan Selim
Ponte Yavuz Sultan Selim

Yavuz Sultan Selim Bridge, u terzu ponte di u Bosforu è u ponte più largu in u mondu, hè in serviziu oghje. L'autostrada è e strade di cunnessione di u ponte sò inaugurate cù una cerimonia cù a participazione di u presidente Erdoğan, u presidente di u Parlamentu Kahraman è u primu ministru Yıldırım.

U presidente Recep Tayyip Erdoğan è u Primu Ministru Binali Yıldırım sò ghjunti à a cerimonia tenuta in Sarıyer Garipçe in elicottero. Erdogan, chì hè ghjuntu à u podium à mezu à e manifestazioni d'affettu da i citadini, era accumpagnatu da a so moglia Emine Erdogan. Prima di l'apertura, u presidente Erdoğan hà visitatu a tomba di Yavuz Sultan Selim Han, chì u nome hè datu à u ponte, è ghjunse à l'area di a cerimonia in elicottero.

U presidente Erdoğan è u primu ministru Yıldırım, u presidente di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia İsmail Kahraman, u capu di u statu generale Hulusi Akar, l'11u presidente Abdullah Gül, l'ex primu ministru è u deputatu di u partitu AK Konya Ahmet Davutoğlu, u rè di Bahrain Hamed bin Isa Al Khalifa, U presidente di u Cunsigliu presidenziale di Bosnia-Erzegovina Bakir Izetbegovic, u presidente macedone Gjorge Ivanov, u presidente TRNC Mustafa Akıncı, u primu ministru bulgaru Boyko Borisov, u primu ministru pakistanu di Punjab Shahbaz Sharif, u primu ministru serbe Rasim Ljajic, u primu ministru georgianu Dimitrili Kum.

A cirimonia cuntinuò cù a recitazione di u Sacru Coran dopu chì l'Innu Naziunale hè statu cantatu.

Intensa misura di sicurità

Vaste misure di sicurezza sò state pigliate in u circondu di a zona di a cerimonia. Mentre chì l'unità muntate da a Gendarmeria eranu in pattuglia, a polizia di l'operazioni speziale era stazionata in punti alti.

U strettu era chjusu à u trafficu di navi.

I veiculi militari blindati equipati d'armi pesanti, cumprese anti-aerei è mitragliatrici pesanti, sò stati disposti à un puntu chì domina a regione. I veiculi militari serviranu cum'è parte di e misure di sicurezza durante a cerimonia.
Hè stata osservata chì a densità di u trafficu hà aumentatu nantu à e strade chì portanu à Garipçe, induve a ceremonia serà tenuta. L'helicopteru di a polizia faci ancu voli per ragioni di sicurità.

L'entrata di i citadini in a zona principia à 14.30. Bandiere turche sò state distribuite à i citadini chì entranu in l'area di a cerimonia per e porte di sicurezza riservate per elli.

De part et d'autre du lutrin, un écran géant était mis en place où se feraient les discours. Bandiere turche sò stati appiccicati in parechji lochi, in particulare in u ponte Yavuz Sultan Selim.

Mentre i spazii cum'è i toilette è e moschee sò creati per i bisogni di i citadini, assai ambulanze sò pronti.

Toll ponte

I pedaghji di u ponte parteranu da 9,90 lire per i vitture è 13,20 lire per i veiculi pesanti, secondu a distanza di l'assi è u numeru, in a transizione da l'Europa à l'Asia.

I traversate da l'Asia à l'Europa seranu libere.

A tarifa per e strade di cunnessione di u ponte hè stata determinata cum'è 8 centesimi (24 kuruş) per chilometru. I tariffi seranu in vigore finu à u 2 di ghjennaghju di u 2017.

U ponte Yavuz Sultan Selim, chì hè u terzu ponte chì attraversa u Bosforu, hè una tappa in a storia di l'ingegneria di Turchia è di u mondu, cù una lunghezza tutale di 3 metri, una larghezza di 2 metri è una torre di 164 metri.

Una strada di 8 corsie è una ferrovia di 2 corsie passanu sopra u ponte à u listessu livellu. U novu ponte abbraccia 20 lati cù quasi 2 strade di cunnessione.

Yavuz Sultan Selim Bridge, u 29u Ponte di u Bosforu di Istanbul, chì a custruzzione hà iniziatu u 2013 di maghju di u 3, hè stata finita in 39 mesi.

L'Asia è l'Europa si uniscenu per a terza volta

Custruitu cum'è parte di u Prughjettu di l'Autostrada di u Marmara di u Nordu, u ponte cunnetta l'Asia è l'Europa per a terza volta. U ponte Yavuz Sultan Selim, chì hà da piglià u titulu di u ponte più largu in u mondu, hè situatu annantu à a sezione Odayeri-Paşaköy di 148 chilometri. U ponte averà un totale di 4 corsie di trasportu, 2 corsie stradali in a direzzione in uscita è in entrata, è 10 corsie ferroviarie in u mità.

"U ponte di sospensione più longu in u mondu cun un sistema ferroviariu nantu à questu"

U ponte serà ancu u primu in u mondu perchè u sistema di transitu ferroviariu hè nantu à u stessu ponte. Cù una larghezza di 59 metri è una altezza di a torre di 322 metri, u ponte batterà un record ancu in questu sensu. Cù un span di 408 metri è una lunghezza tutale di 2 metri, u ponte pigliarà u tìtulu di "u più longu ponte di sospensione in u mondu cun un sistema di ferrovia".

U settore privatu operarà u Ponte Yavuz Sultan Selim, chì hà un costu d'investimentu di 3 miliardi di dollari. Ci hè ancu una guaranzia di gestione per 135 mila passaggi di trafficu "equivalenti à l'automobile" per ghjornu nantu à u ponte.

Cù u novu ponte, hè destinatu à prevene una perdita ecunomica tutale di 1 billion 450 million dollars, di quale circa 335 billion 1 million dollars hè persu in energia è 785 million dollars in perdita di forza di travagliu.

I fratelli Bursalı Hasan è Yavuz Acar anu fattu un mudellu di Yavuz Sultan Selim Bridge da börek per distribuillu à i citadini.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*