I citadini sceglieranu i passaggi sopravviventi da custruisce à e stazioni di tram in Bursa

I citadini sceglieranu i cavalieri da esse custruitu in e stazioni di tram in Bursa: a municipalità metropolitana di Bursa hà iniziatu una indagine per determinà l'applicazione di cavalcavia da esse fatta à e 9 stazioni di tram chì cambiaranu completamente a faccia di a strada di Istanbul.
In u scopu di u prughjettu di a linea di tram T9.4 di 2 chilometri chì cunnessa a Piazza di a Cità è a Terminal, 9 mudelli seranu preparati da a Municipalità Metropolitana per e 23 stazioni di tram da esse custruite in Istanbul Street, mentre chì i 9 mudelli cù u più voti. serà appiicata in u risultatu di l'indagine à quale i citadini participeranu. I citadini seranu ancu capaci di prisentà i so propiu suggerimenti in u studiu di l'indagine, fora di i mudelli determinati.

Mentre i travaglii di custruzzione nantu à a prughjettata T9.4 City Square - Terminal di linea di tram cù 11 stazioni cù una lunghezza totale di 2 chilometri cuntinueghjanu, una indagine hè iniziata per i citadini per determinà u disignu di i passaggi superiori chì daranu à Istanbul Street un aspettu esteticu.

Mentre 23 prughjetti di stazione sò stati preparati da a Municipalità Metropolitana, solu 9 prughjetti seranu implementati, chì varieghja da disinni chì riflettenu a struttura storica di a cità à disinni muderni. Per determinà e preferenze di i citadini, un studiu di indagine hà iniziatu nantu à u situ ufficiale di a Municipalità Metropolitana. I citadini chì volenu participà à l'indagine puderanu sceglie 23 di i so prughjetti preferiti da i prughjetti 9 nantu à a pagina di l'inchiesta.

I citadini seranu ancu capaci di fà suggerimenti nantu à a forma di u passaghju in i so sogni, fora di i prughjetti esistenti. Cù l'applicazione di codice QR, i citadini puderanu votà facilmente da i so telefunini. I risultati di l'inchiesta, chì cuntinueghjanu finu à a fine di settembre, seranu annunziati nantu à u situ ufficiale di a Municipalità Metropolitana è sparte cù u publicu.

Ci sarà 11 stazioni
Passerà à mezu à a strada di Istanbul è ci saranu 11 stazioni. 9 metri di a linea di 445 metri di lunghezza seranu aduprati cum'è a linea principale induve e spedizioni seranu fatte, è 8 metri seranu utilizati cum'è zona di parcheghju di magazzinu. In u scopu di l'offerta di custruzzione; In più di e stazioni, 415 ponti ferroviari è 30 ponti autostradali, 3 trasformatori è 2 zona di magazzinu seranu custruiti sopra i corsi. Quandu a linea T6 cumencia, i viaghji seranu fatti in 1 fila cù 2 veiculi di tram. A vitezza di u funziunamentu hè prevista per esse più altu ch'è a linea T12. E stazioni saranu 2 metri di lunghezza è anu un passaghju. In u scopu di u studiu, e linee di trasmissione di l'energia saranu sotterranei è tutti i sistemi di illuminazione seranu rinnuvati. Mentre chì e strade di serviziu esistenti saranu incluse in a strada principale cù u novu arrangiamentu, u paisaghju è l'entrata di a cità guadagnà un aspettu più esteticu.

E stazioni di a nova linea di tramvia trà a Piazza di a Cità è u Bus Terminal Intercity seranu custruite in i punti seguenti.

Davanti à a piazza di a cità, sottu à Gençosman Türk Telekom, 300 metri daretu à Beşyol Junction, 300 metri davanti à Beşyol Junction, davanti à a Sala di Nozze Melodi, davanti à a Direzzione Regionale di Foresta, davanti à l'Uffiziu di u Controlu di u Trafficu. , davanti à u Fair Junction, davanti à u ID Store, AS Merkez davanti à l'Intercity Bus Terminal.

 
 
 
 
 
 
 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*