Erciyes Inc. Murat Cahit Cıngı, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione

Erciyes Inc. Murat Cahit Cıngı, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione, hà dichjaratu chì e petre nantu à u Monti Erciyes sò state rotte è a terra hè stata adattata per l'agricultura è chì anu cuminciatu à u travagliu di germinazione, è hà dettu: "Lasciemu un Erciyes più verde à e generazioni future".

Erciyes A.Ş. hà dettu: "U nostru travagliu cuntinueghja per 4 stagioni in Erciyes Ski and Summer Tourism Center". Murat Cahit Cıngı, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione, hà dettu: "U sportu più impurtante di Erciyes in generale hè u sci. In l'invernu, Erciyes hè diventatu una stazione di sci di u mondu è centinaie di millaie di persone venenu à scià in Erciyes. In ogni casu, u travagliu febbrile in Erciyes cuntinueghja senza calà in l'estiu. "Di sicuru, per via di a stagione limitata di custruzzione è di a stagione di riparazione è di mantenimentu in Erciyes, tutte e nostre piste sò state rinnuvate una per una, è attività cum'è frane, roccia, espansione di pista è arrangiamentu di a pista cuntinueghjanu à u listessu ritmu", ellu. disse.

Erciyes Inc. Sottulineendu chì u travagliu cuntinueghja senza interruzzione cù e macchine di travagliu è a forza di travagliu in diverse parti di a muntagna, Murat Cahit Cıngı spiegò chì unu di i prughjetti principali nantu à u Monti Erciyes hè u greening di Erciyes. Cıngı hà dettu: "Circa 3 milioni di piantini sò stati piantati in Erciyes finu à avà, inseme cù a nostra Direzzione Regionale di Foresta è u Dipartimentu di Parchi è Giardini di a nostra Municipalità Metropolitana. Sia da u latu di Develi sia da u latu di Kayseri. Questi saplings righjunghjinu à 1 metru in altu in certi lochi. Di sicuru, hè un travagliu assai difficiule, ancu s'è a struttura di a terra, a struttura vulcanica di a muntagna, e cundizioni atmosferiche è e cundizioni climatichi ùn sò micca adattati per cultivà parechji arburi, u nostru travagliu cuntinueghja malgradu u fattu chì mantenemu l'arburi sottu à a media normale. "Grazie à Diu, pensu chì lasciemu un Erciyes verde à e generazioni future", disse.

Spieghendu chì anu rottu e petre cù una trituratrice di petra per eliminà a struttura petrifica è rocciosa nantu à a superficia di u Monti Erciyes, Cıngı hà dettu: "Rumpemu e petre di e piste è cuntinuemu i nostri sforzi di greening in u terrenu cultivatu risultatu. Pigliemu misure infrastrutturali chì renderanu a nostra operazione di frantumazione di neve più faciule in l'inguernu, in modu chì parerà verde à e persone, cum'è l'erba è l'erba di couch. U locu chì vedemu avà hè una zona chì avemu grassed. Mentre chì ci era un terrenu rocciosu è petricatu assai seriu quì, avemu rumpitu e petre cù una macchina di triturazione di petra è poi piantatu l'erba, è a nostra grassa hà crisciutu significativamente. Di sicuru, u nostru più grande handicap in Erciyes hè chì l'acqua di piovana lava i pianti è e sementi chì avemu piantatu per via di a pendenza. Ma cuntinuemu i nostri sforzi di germinazione è greening ogni annu. Cù u pensamentu chì ancu u dece per centu serà benefica per e generazioni future per i prossimi 10-20-30-50 anni, l'acqua di piova è l'acqua di inundazione l'anu cacciatu senza rallentà, avemu piantatu di novu è cum'è si pò vede à un certu. quantu, i sforzi di greening anu successu. "Sperendu, in l'anni à vene, seremu affruntatu cù un paisaghju assai più verde, più bellu è un Erciyes arburi", disse.