Arslan, culligaremu Ankara-Sivas YHT à Ankara-Istanbul YHT in a seconda mità di 2018.

Arslan, culligaremu Ankara-Sivas YHT à Ankara-Istanbul YHT in a seconda mità di 2018: Ahmet Arslan, Ministru di Trasportu, Affari Marittimi è Comunicazioni: Cunnetterà Ankara-Sivas YHT à Ankara-Istanbul YHT in a seconda mità di 2 Avemu pensatu à esse
U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è e Comunicazioni Ahmet Arslan hà dichjaratu chì ci hè statu un prugressu di 70 per centu in i travaglii infrastrutturali in u prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità Ankara-Sivas (YHT) finu à avà, aghjustendu chì i sistemi elettromeccanici è l'offerta di superstruttura trà Yerköy è Sivas si feranu u 6 d'ottobre.
Dichjarà chì YHTs dà un esempiu in questu campu, Ahmet Arslan hà dettu:
"U nostru paese hà spesu una quantità significativa di 10 miliardi di lire in u settore ferroviariu per l'ultimi anni 50. U nostru scopu in u nostru paese hè di furmà a spina principale da Edirne à Kars, sicuru, per cunnette cù u Mediterraniu, u Negru. Mare, sudu, Siria è Iraq.Avemu un sforzu seriu. Vuleriamu assai di copre tutti i cantoni di u nostru paese cù e rete YHT è di furnisce l'accessu à ogni parte di Turchia per ferrovia, è sopratuttu di furnisce trasportu integratu cù porti stradali è marittimi. Avemu fattu una longa strada in questa zona ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*