Un magazzinu di 100 anni è 10 vagoni in a stazione ferroviaria di Dinar brusgiati

U magazzinu di 100 anni è 10 vagoni in a Stazione di Dinar anu brusgiatu: U magazzinu di legnu di 100 anni, chì era inattivu daretu à a Stazione Ferroviaria in u Distrettu Dinar d'Afyonkarahisar, hè statu distruttu in u focu, mentri 5 vagoni cisterna. è 5 vagoni di trasportu sò stati assai danni.
In l'ora di a matina, un focu hà scoppiatu in u magazzinu di legnu inattivu daretu à a stazione di treni in u centru di Dinar. U focu crescente si sparse à i carri vicini.
Dopu à l'avvertimentu, i pompieri di a municipalità di Dinar è di e municipalità circundanti, l'equipaggiu di custruzzione è i veiculi appartenenti à a Direzzione di Operazioni Forestali intervenenu in u focu. Mentre chì u magazzinu storicu era completamente brusgiatu, 4 vagoni cisterna è 5 vagoni di trasportu sò stati dannighjati in u focu, chì hè statu extinguitu dopu à circa 5 ore di travagliu.
Fighjendu nantu à a suspettazione di incendi, a polizia hà investigatu l'incidentu. Hè statu dichjaratu chì i danni causati da u focu eranu 500 mila euru.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*