U Primu Ministru hà fattu u Test Drive di Keçiören Metro

kecioren metro tayyib erdogan
kecioren metro tayyib erdogan

U Primu Ministru hà fattu a prova di u Metro di Keçiören: u Ministru Arslan hà dettu: "U nostru test drive hè i passi di a Metro Keçiören chì hè messa in serviziu. Spergu chì l'avemu finitu in pocu tempu è a prisintà à u vostru serviziu ". disse. U Ministru di i Trasporti, di l'Affari Marittimi è di e Comunicazioni Ahmet Arslan hà dichjaratu chì a prova di guida chì deve esse fatta oghje hè i passi di a messa in serviziu di u Metro Keçiören, è hà dettu: "Spergu chì a finiremu in pocu tempu è a mette à u vostru serviziu. ." disse.

Arslan, in u so discorsu à a cerimonia tenuta per u principiu di a prova di u Metro Keçiören è assistitu da u Primu Ministru Binali Yıldırım, hà dettu chì oghje hè impurtante per elli. Arslan hà dettu: "Oghje, testeremu i treni di u Metro di Keçiören, a cui custruzzione hà iniziatu cù e so mani auspicious, inseme cù u nostru Primu Ministru. disse.

Dichjarà chì u presidente Recep Tayyip Erdoğan è u primu ministru Yıldırım ùn li lascianu mai solu, Arslan hà dichjaratu chì tutti travaglianu ghjornu è notte per mette u metro in serviziu. Spieghendu chì solu l'entrate di e stazioni sò visibili da l'esternu in a custruzzione di u metro, Arslan hà dettu: "Pudete pensà chì un picculu travagliu hè fattu solu perchè l'entrata di e stazioni hè visibile, ma duvete sapè chì à 9 fermate da u Centru Culturale Atatürk à u Casinò, i tubi doppiu per 9 chilometri sò quasi sotterranei Ci hè una seria di cantieri. Quandu hè finitu, avemu da aduprà tutti inseme è gode. Andà in u centru di Ankara, u Centru Culturale Atatürk è Kızılay ùn serà micca un dolore da quì. hà fattu a so valutazione.

Arslan hà dichjaratu chì per accelerà u travagliu chì facenu in tutta a Turchia, in particulare in u Metro Keçiören, soprattuttu cù a rispunsabilità di u 15 di lugliu, è per fà u paese crescenu più veloce, aghjunghjenu e so notti à i so ghjorni, è chì e municipalità li sustene. è cooperà cun elli in questi travagli.

Enfatizendu chì u travagliu rapidu ùn pò esse fattu senza u sustegnu necessariu da u presidente, u primu ministru, u guvernu è i deputati regiunale in grandi prughjetti, Arslan hà dettu:

"Vogliu ringrazià tutti è prisentà i nostri numeri chì ci danu ogni tipu di sustegnu in questi prughjetti. L'istruzzioni chì ci anu datu hè a siguenti: "Semu i servitori di a nazione, simu à u serviziu di a nazione. Cum'è i servitori di a nazione, avemu bisognu di finisce sti prughjetti u più prestu pussibule è mette à u so serviziu. .' Agiscemu in cunfurmità cù queste istruzioni, facemu affari. U nostru test drive hè i passi di a Metro Keçiören chì hè messa in serviziu. Spergu chì a finiremu in pocu tempu è a prisintà à u vostru serviziu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*