Ceyhan: U tramvia ci hà ancu datu prublemi

Facendu una valutazione di i prublemi in i travaglii di tramway, u presidente provinciale di u Partitu AK, Şemsettin Ceyhan, hà dettu chì ci sò prublemi in i prughjetti di trasportu urbanu in Izmit.
Dichjarà chì i cummercianti è i residenti di a regione soffrenu di u travagliu di u tram chì cuntinueghja in u centru di a cità, Ceyhan hà dettu: "I nostri cummercianti anu avutu difficultà in i travaglii di tram chì si rallentavanu per via di u tentativu di colpu di u 15 di lugliu, sapemu chì questu, vedemu chì u travagliu deve esse acceleratu è u seguitemu da vicinu ". disse.
Dichjarà chì Osman Boyraz, u Coordinatore Provinciale di a Sede Kocaeli, hè ghjuntu in a nostra cità u luni scorsu in quantu à FETO è anu tenutu una riunione annantu à questu tema, Ceyhan hà dettu: u travagliu hè realizatu in a nostra urganizazione pruvinciale. Semu trà e pruvince cù i menu prublemi in questu sensu ; Pensemu chì ùn ci sò quasi micca membri di FETO in e nostre urganisazioni. Sapemu a struttura sneaky è travagliemu meticulously. S'ellu face, informeremu u publicu è sguassemu da e nostre urganisazioni. Siccomu i nostri cungressi pruvinciali è distritti sò tenuti dopu à u 17-25 di dicembre, ùn pensemu micca chì si infiltraranu in l'amministrazioni. L'urganizazione hè un travagliu duru; I membri di FETO ùn piacenu micca u travagliu duru, pruvate d'infiltrà u statu. U travagliu di l'agenzia hè un travagliu per elli ". disse.
Spieghendu chì a seconda visita à a cità surella di Mardin hà da esse prubabilmente u 2 di settembre, Ceyhan hà dettu chì sta volta andaranu à Mardin cù industriali-imprese, cummercianti, artisti è atleti, è ghjurnalisti per custruisce ponti di cori.
Spieghendu chì anu ricivutu a forma di membru, ma chì l'iscrizzioni di i membri sò stati congelati, u presidente provinciale di u Partitu AK Ceyhan hà dettu chì anu da cuntinuà à visità l'ONG ogni marti, è chì anu fattu prugrammi per u travagliu urganisazione pianificatu dopu a festa. Ceyhan hà dichjaratu chì 17 anni sò passati da u terrimotu di u 1999 d'aostu 17, è u dulore hè sempre frescu, hà trasmessu i so desideri di misericordia à quelli chì anu persu a vita in u terrimotu è a pacienza per i so parenti. Passi serii sò stati pigliati per precauzioni di u terrimotu; trasfurmazioni urbane. L'edifizii deve esse custruiti in cunfurmità cù a tecnulugia è i reguli di terremoti. Ognunu deve fà a so parte in questu sensu. L'attenzione deve esse pagata à l'edificazioni chì sò stati assai è moderatamente dannuti in u terrimotu, ma sò stati rimodellati. disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*