I dettagli di l'espropriazione sò in l'Uffiziu di i Capi

Dettagli di Espropriazione in i Capi: In u scopu di u Prughjettu Ferroviario Aliağa-Bergama, una lettera d'annunziu hè stata mandata à i mukhtars di i quartieri pertinenti da a TCDD 3a Direzzione Regionale per informà nantu à e zone da esproprià.
TCDD 3a Direzzione Regiunale hà mandatu una lettera d'annunziu à i mukhtars di i quartieri pertinenti in Aliağa per informà i citadini nantu à i terreni da esproprià in u scopu di u Prughjettu Ferroviario Aliağa-Bergama. A lettera mandata cù a firma di u Manager Regionale Selim Koçbay hè publicata nantu à i tabelli di i mukhtars per informà i citadini chì e terre sò in u scopu di l'espropriazione.
In a lettera mandata, in u scopu di u Prughjettu Ferroviario Aliağa-Bergama, l'espropriazione di l'immubiliarii è di e strutture nantu à a nova strada ferroviaria hè stata appruvata, hè statu decisu di implementà e prucedure di espropriazione per a parte Aliağa di u prugettu in questione, chì e restrizioni chì impediscenu l'autorità di dispusizione in l'immubiliarii chì anu decisu di esse espropriatu deve esse eliminati da i pruprietarii, hè statu decisu di esproprià.Si dice chì i pruprietarii di i beni immubiliarii anu da notificà l'infurmazione di cuntattu attuale di u TCDD 3rd Regionale. Direzzione.
A lettera d'infurmazione mandata hè nantu à i bordi in l'uffizii di u capu di i quartieri cintrali Aliağa, Siteler, Atatürk, Yeni Mahalle, Kurtuluş, Kültür è Yalı Districts. Furnendu infurmazione nantu à u sughjettu, u Muhtar di Kültür Mahallesi, Muharrem Şen, hà dichjaratu chì i pruprietarii di a terra chì vulianu acquistà infurmazioni nantu à l'espropriazione è vede i nomi in l'annunziu ponu vene à i mukhtars pertinenti è vede l'annunziu, è hà dichjaratu chì questu hè un sviluppu estremamente impurtante in u scopu di u Prughjettu Ferroviario Aliağa-Bergama. Şen hà dettu chì un certu puntu hè statu ghjuntu in u scopu di u prugettu è chì hè destinatu à informà i pruprietarii di l'ultima situazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*